طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

برچسب ضد سرقت: امروزه پیشرفت های تکنولوژی با کمک فروشنده ها برای کنترل کالاهای داخل فروشگاه از طریق برچسب ضد سرقت عرضه می شود. در حال حاضر، در بیشتر فروشگاه ها، دروازه فروشگاه وجود دارد. و صاحبان فروشگاه، با نصب برچسب ضد سرقت بر روی کالاهای خروجی ناخواسته، کالا و کالا را. این روش در سراسر جهان به عنوان یک روش قابل اعتماد و ارزان برای جلوگیری از سرقت و جعل کالا استفاده می شود. برچسب های تولید شده توانایی تکثیر و کپی کردن ندارند و به نوعی استاندارد هستند.

برچسب و برچسب امنیت و امنیت بالا نشان دهنده یک تصویر سه بعدی است که توسط لیزر تولید می شود و به عنوان یک تگ برچسب گذاری می شود. برچسب های ضد سرقت دارای برنامه های مختلف هستند و می توانند محصولات مختلفی از جمله مایعات، اشیاء فلزی، لوازم جانبی کامپیوتر، اشیای تزئینی، لوازم آرایشی، لباس های کودکان، لباس های زنانه و مردانه و غیره را پشتیبانی کنند.

برچسب ضد سرقت کالا


برچسب ضد سرقت

در اغلب موارد، مشاهده شده است که در برچسب ضد سرقت آنها یک بارکد را نصب کرده اند، که به شکل بارکد حمل می شود، به برچسب ضد سرقت. برچسب ضد سرقت در انواع مختلف موجود است، از جمله ضد سرقت برچسب ضد سرقت AM و RF ضد سرقت برچسب.


این لایه ها از لایه های مختلف لایه ای از یک غلاف پلاستیکی با فرکانس حدود 58 کیلوهرتز تشکیل شده است. روش استفاده از آنها این است که آنها باید بر روی سطح صاف چسباندارند و نباید انحنای آن را داشته باشند، زیرا آنها به هر دلیلی منحنی هستند، هیچ کارکردی نشان نمی دهند. این نوع برچسب ها از انواع مختلف استفاده می کنند و مهمترین کاربرد این است که آنها به عنوان دروازه ضد سرقت در فروشگاه های عطر و لوازم آرایشی استفاده می شوند.


جلوگیری از سرقت از فروشگاه همیشه برای صاحبان فروشگاه مهم تر است و استفاده از روش هایی برای جلوگیری از سرقت همیشه نگرانی بسیاری از مدیران است. با پیشرفت تکنولوژی، این مشکل حذف شده است و همواره دارای ضد سرقت RF با فرکانس کاری 8.2 مگاهرتز بوده و می تواند در انواع فروشگاه ها از جمله فروشگاه های پوشاک، خوراک، کتاب فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی و ... استفاده شود .
  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی