طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
اچ تی ام ال چیست ؟

 

طراحی سایت با html

 

به html  خوش امدید !

Html  مخفف شده ی Hyper Text Markup Language است .

•    Hypertext:بر میگردد به اینکه کدام صفحات وب با هم لینک شده اند و سپس لینک در دسترس در صفحه وب HyperText نامیده می شود .

•    MarkupLanguage: به این معنی که شما از Html استفاده می کنید تا به آسانی محتوای متن را با تگ ها mark up  کنید ( برچسب بزنید ) که به مرورگر وب بگویید چگونه ساختار را نشان دهد . 

ساختار وب :

توانایی کدنویسی با Html برای هر علاقه مند به طراحی سایت ضروری است . به دست آوردن این مهارت باید نقطه شروع برای هر کسی باشد که به دنبال آموزش تولید محتوا برای وب است .

ساختار وب مدرن

Html: ساختار   

Php or similar: backend

Css: نمایش 

cms: مدیریت محتوا

Javascript: رفتار

  • ۰
  • ۰

مدیریت سایت

مدیریت سایت : یکی از دغدغه های بزرک بسیاری از صاحبان وب سایت ، مدیریت سایت و سئو سایت آن می باشد . شاید در مرحله اول طراحی به نظر برسد که نگهداری و مدیریت سایت کار ساده ای است . ولی در اصل چنین نیست و فرد فنی که باید از طراحی سایت ، سئو سایت و مدیریت سایت آشنایی کامل داشته باشد باید برای انجام ان امور مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مدیریت سایت و تولید محتوا

 

شرایط مدیر سایت از نظر مشاور وب نوش

1-    اول مدیر سایت باید فردی صبور باشد .
2-    متعهد باشد .
3-    قابل اعتماد باشد.
4-    فنی باشد ( طراحی و پشتیبانی سایت آگاهی داشته باشد)
5-    باهوش و تیز باشد ( برای یادگیری بهتر ) ، روحیه یادگیری داشته باشد.
6-    روحیه کار تیمی داشته باشد .
7-    آگاه به سئو سایت و بهینه سازی وب سایت باشد .
8-    نویسنده خوبی باشد .
9-    از سوال پرسیدن نهراست
10-    تا حدودی هم به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد .(این مورد در برخی از موارد خیلی  مهم است و برای سایت های حرفه ای باید تسلط به زبان اینگلیسی داشته باشد .)

از نظر مشاور پشتیبانی سایت وب نوش اگر شخصی موارد بالا را داشته باشد می تواند برای یک مدیریت سایت مناسب باشد .

مدیریت سایت و تولید محتوا

همانطور که اشاره شد مدیر سایت باید نویسنده خوبی باشد .همان طور که می دانیم تولید محتوا یکی از کارهای مهم در بروز رسانی سایت است . تولید محتوا هم به  چند صورت باید انجام بشه :

1-    تولید محتوای سایت بروز
2-    تولید محتوای سایت باز نویسی از مطالب سایر وب سایت ها
3-    تولید محتوای سایت ترجمه شده از سایت های خارجی

توجه داشته باشیم که به هیچ وجه مطلبی را از سایت دیگر کپی نکنیم (حتما باز نویسی شده باشد) چرا که موتور جستجو صفحه مورد نظر را متوجه می شود و صد درصد تاثیر منفی برای سئو سایت خواهد داشت.

مدیریت سایت و فنی بودن

شاید برای صاحبان سایت اینچنین به نظر بیاد که فردی که برای پشتیبانی سایت می خواهند بگیرند لازم نیست زیاد از نظر فنی بالا باشد ولی در اصل چنین نیست . و لازم است تا فرد تا حدودی از طراحی سایت ، html ، css ، php و آشنایی نسبی و مدیرتی در cms های رایگان داشته باشد تا بتواند مدیریت یک وب سایت را به نحو احسن انجام دهد .

مدیریت سایت و سئو

می دانیم سئو سایت یکی از مهمترین موارد دیده شدن در موتورهای جستجو است . و در دنیای اینترنت سئو سایت یا همان بهینه کردن سایت برای دیده شدن در نتایج گوگل حرف اول را در عرصه رقابت می زند . بنا بر این یک مدیر سایت باید حداقل در حد مقدماتی در رابطه با سئو آشنایی داشته باشد . اصول سئو را بشناسد و بتواند محتوا و سایت را با رعایت اصول سئو پیش ببرد.

روحیه یادگیری در مدیریت سایت

شاید برخی از مدیران سایت ها در ابتدا اطلاعات چندانی در این زمینه نداشته باشند . خب هیچ کس علم و دانش خود را بدون تجربه و مطالعه کسب نکرده است . مدیر سایت می تواند حین انجام کار تمام موارد بالا را یاد بگیرد . این در صورتی است که روحیه یادگیری داشته باشد .

وب نوش بهترین مشاور در زمینه مدیریت سایت ، مشاوره سئو سایت ، مشاوره طراحی سایت ، مشاوره تولید محتوا برای شما خواهد بود . می توانید با ما تماس بگیرید .
  • reza saeidy