طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رعایت اصول اولیه سئو ، اصول پایه سئو در طراحی سایت : الگوریتم های موتورهای جستجو همیشه بر اساس و پایه برخی از فاکتورها و استاندارد ها طراحی و پیاده سازی شده اند و نیز بر اساس آنها تغییرات را انجام می دهند .  استانداردها و فاکتورهای اولیه سئو (اصول اولیه سئو) مواردی هستند که باید در طراحی سایت مد نظر قرار بگیرد تا وب سایت از هر نظر بهینه و سازگار الگوریتم های موتورهای جستجو باشد.

 

رعایت اصول اولیه سئو

 

دلیل رعایت اصول سئو در طراحی سایت

هر وب سایتی برای اهداف خاصی طراحی می شود که مهمترین آن ها طراحی وب سایت برای تجارت الکترونیک می باشد.و کسب در آمد از اینترنت . لذا برای اینکه در نتایج جستجوی گوگل وب سایت طراحی شده دیده بشه بایداصول سئو و بهینه سازی را در طراحی سایت مد نظر قرار داد. اصول پایه سئو وب سایت شما را برای کراول های موتورهای جستجو بهینه می کند تا به راحتی مورد ارزیابی و کاوش قرار بگیرد. در زیر به برخی از اصول اولیه سئو می پردازیم :

اصول پایه سئو و رعایت آنها در طراحی سایت

طراحی سایت به صورت داینامیک

امروزه دیگر وب سایت های استاتیک جایگاهی نزد موتورهی جستجو ندارند و هیچ یک از آنها وب سایت های استاتیک را ایندکس نمی کنند. لذا طراحی وب سایت باید به صورت داینامیک باشد.

طراحی سیستم میریت محتوا برای قالب وب سایت

یکی از شاخصه های مهم برای الگوریتم های موتورهای جستجو محتوا می باشد بنابر این باید برای هر وب سایتی مرکز مدیریت محتوا قرار داده شود تا با استفاده از آن وب مستر بتواند تولید محتوا و بروز رسانی وب سایت را انجام دهد. البته امروزه خیلی از سیستم های مدیریت محتوای کد باز مانند جوملا ، وردپرس ، اپن کارت ، دروپال و … وجود دارد که به راحتی در دسترس همگان قرار دارد .

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

جدیدترین و می توان گفت یکی از مهمترین متدهای روز سئو طراحی ریسپانسیو (سازگار با تمام دستگاه های هوشمند ، موبایل و تبلت) می باشد. لذا باید در طراحی سایت به این متد توجه ویژ داشته باشیم .

رعایت توضیحات متا و کلمات کلیدی درست

هر وب سایتی با استفاده از توضیحات متا در وب سایت و کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو قابل شناسایی می باشد . لذا استفاده درست از این توضیحات می تواند به معرفی سریع وب سایت کمک کند. همچنین هر وب سایتی برای کلمات کلیدی خاصی پیاده سازی می شود. لذا باید در انتخاب کلمات کلیدی برای وب سایت دقت کامل را داشته باشیم .

رعایت تگ های H در صفحات وب سایت

هر صفحه از وب سایت برای خود در نزد گوگل یا هر موتور جستجویی اعتبار دارد و این صفحات وب برای خودشان عنوانی دارند و نیز زیر عنوان ها توجه داشته باشید که بهترین تگ برای عنوان صفحه h1 و برای زیر عنوانش H2 می باشد لذا بهتر است این دو تا تگ را در تمام صفحات وب سایت داشته باشید .

رعایت   طراحی UI در کد نویسی

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای سئو طراحی UI می باشد و اینکه وب سایت به صورتی باید طراحی شود که کاربرپسند باشد و از گرافیک مناسبی برخوردار باشد . بنابر این در طراحی گرافیک وب سایت باید دقت کافی داشته باشید.

رعایت طراحی UX

فاکتور مهم دیگر رعایت طراحی سایت به صورت UX می باشد  . از بهترین وب سایت باید دارای ناوبری مناسبی باشد . لذا باید در ساختار صفحات وب سایت دقت داشته باشیم که کار بر به راحتی بتواند به تمام صفخات سایت بدون دردسر دسترسی داشته باشد.

بهینه سازی تصاویر وب سایت

داشتن گرافیک بالا مزیت وب سایت می باشد با این نکنه که باید تصاویر وب سایت کاملا بهینه سازی شود تا در سرعت لود وب سایت خللی وارد نشود .

بهینه نویسی کدهای سایت

برای کد نویسی و نمایش وب سایت نیاز به HTML داریم و برای بهترین انیمیت نیاز به CSS داریم که امروزه ورژن برتر این زبان ها به نام های HTML5 و CSS3 در دسترس می باشد و موتورهای جستجو خود را با این دو استاندارد سازگار کرده اند. پس بهتر است در طراحی سایت خود با کد بهینه و استفاده از استاندارد های روز دنیا استفاده کنیم .

استفاده از سرور و هاست قدرتمند و سریع

برخی از سرورها خیلی کند هستند و لود وب سایت را به تاخیر می اندازند ونیز برخی نیز دارای امنیت مناسبی نیستند از این رو استفاده از سرور و هاست با امنیت بالا می تواند گزینه ای مناسب برای بهبود وضعیت وب سایت باشد .

بهینه سازی محتوای اولیه وب سایت

طراحی وب سایت وظیفه دارد محتوای اولیه وب سایت را از کارفرما دریافت کند و تمام آن را بر اساس اصول سئو ، بهینه سازی نماید.

معرفی وب سایت به گوگل

خیلی از کارفرما ها با ابزارهای موتورهای جستجو آشنا نیستند لذا در طراحی سایت با اصول اولیه سئو ، طراح باید وب سایت را با استفاده از ابزار های هر موتور جستجو معرفی و ایندکس کند .

تمام موارد بالا گزیده ای از اصول اولیه سئو  می باشند و هر طراح وب سایتی باید این موارد را رعایت کند .

برای طراحی سایت با اصول سئو به صورت کامل و ایندکس اولیه وب سایت در نتایج جستجو کمتر از یک روز می توانید با تیم سئو وب نوش تماس بگیرید .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

 

آموزش مکالمه در منزل بر اساس کتب (American English File (Second Edition میباشد که به تازگی به چاپ دوم و جدید تری رسیده که پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار میدهد. این کتب آموزش مکالمه زبان انگلیسی رایگان  بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقوقیت تمامی مهارتهای زبان آموزان پیش میرود.

 

کتاب آموزش مکالمه خصوصی

بهره گیری از این کتب آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع  به زبان آموز این امکان را میدهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند.

همچنین آموزشگاه ایران کمبریج از سری کتب  Vocabulary in Use  دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج میباشد و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب میشوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا میبخشند.

 

کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان ایران کمبریج همچنین در دوره های آموزش مکالمه زبان از سری کتب کمکی Grammar in Use نیز کمک می گیرد و کناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به شما عزیزان معرفی می کنند.

 

دانلود آموزش مکالمه زبان انگلیسی pdf  Grammar in Use برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی

سری کتب چاپ جدید  American English File – Second Edition   دارای یک جلد Starter و 5 جلد اصلی تا سطوح پیشرفته میباشد . زبان آموزان با اهداف کلاس آیلتس و یا ترجمه میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و در نهایت به سطح مورد نظر خود در آموزشگاه زبان ایران کمبریج دست یابند.

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

برگزاری دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native  ( انگلیسی زبان ) و یا اساتید با تجربه دانشگاهی آموزش تافل انجام میگیردد که خود باعث فراهم آوری محیطی انگلیسی محور برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح میباشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در ایران کمبریج به 3 شکل کلی می باشند:

·         آموزش مکالمه

  • زبان فوق فشرده 5 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان نیمه فشرده 2 الی 3 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان فشرده 1 روز آخر هفته

شرایط تعداد جلسات هر ترم و دوره های آموزش مکالمه زبان در آموزشگاه زبان  ایران کمبریج به همراه هزینه های آن در جدول زیر به شکل خلاصه نوشته شده است.

 

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

ارسال بار به استرالیا : ارسال بار به هیوستون   در واقع کوچکترین قاره جهان می باشد و از هر نظر یکی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته دنیا می باشد. استرالیا در سال ۱۹۰۱ استقلال خود را از بریتانیا گرفت . استرالیا ششمین کشور پهناور دنیاست به دلیل داشتن صحرا های زیبا و بزرگ و همچنین بزرگترین مجیط زندگی کانگور این کشور لقب سرزمین کانگروها را دارد. این کشور کشوری بسیار مهاجر پذیر است ارسال بار به لس انجلس  و لذا برای مهاجرت به این کشو دولت آن نیز تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم می کند . از جمله می توان به موارد : موقعیت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی ، امکان تجارت بین المللی ، امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …اشاره کرد.

با تمام امکاناتی ارسال بار به واشینگتن که استرالیا برای مهاجرت در نظر دارد . مکان مناسبی برای افراد تحصیل کرده به حساب می آید که از طریق استرالیا با دانشگاه های بزرگ و معتبر انگلیس مدارک تحصیلی دریافت کنند و ارسال بار به نیویورک ادامه تجصیل دهند. لذا بسیاری از تحصیل کرده های کشورمون برای ادامه تخصیلات عالیه به این کشور مهاجرت می کنند .

در مسافرت به استرالیا هر مسافری می تواند در اندازه و مقدار مشخصی بار با خودش ببرد . ولی برخی از مسافران می خواهند لوازم شخصی خود را نیز با خود ارسال بار به پورتلند به استرالیا حمل بار کنند . لذا برای این کار می توانند از ارسال بار به استرالیا به صورت هوایی که همان فریت بار نامیده می شود استفاده نمایید .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

ارسال بار به لاس وگاس برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه با ارئه بهترین خدمات انجام خواهد شد . مسافرین باید به این نکته توجه داشته باشند که مشافری که قصد  فریت بار به استرالیا (ارسال بار به استرالیا)   را دارد . باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا اقدام به ارسال بار نماییند تا ارسال بار به سن دیاگو  نیز به موثع در استرالیا تحویل داده شود . در زیر خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهد را تشریخ می کنیم :

خدمات ارسال بار ، فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل (مبلمان ، گیتار ، پیانو ، کیف ، چینی ، اثاثیه و لوازم شکستنی و. ..) با استاندارهای بسته بندی و قوانین حمل و نقل بار هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه

انجام ارسال بار به دیترویت با و بدون حضور مسافر : برخی از مسافران لازم می دانند که خودشان اقدام به انجام برخی از امور گمرکی کنند . که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند.

پالت بندی بار در صورت نیاز ک پالت بندی برای اینارسال بار به دنور  انجام می شود که بار شما هیچ گونه آسیب دیدگی در طی مسیر نداشته باشد.

دریافت بار نامه برای ارسال بار به امریکا (فریت بار به استرالیا)

هزینه ارسال بار به استرالیا ، گمرک استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا (فریت بار به شهر های استرالیا)

برخی از شهرهای مهم که بیشتر ایرانیان عزیز به آنجا بار ارسال بار به کانادا می کنند ، ارسال بار به سیدنی  ، ارسال بار به ملبورن ، ارسال بار به آدلاید  ، بریزبین و پرت می باشد .

مسافران عزیز باید دقت داشته باشند که برای ارسال بار به هر یک از شهرهای مذکور هزینه ارسال بار ( هزینه فریت بار) متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مشاورین ما در پادمیرا راه تماس بگیرید . تفاوت هزینه ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل دور بودن مساف از هم می باشند . که در این بین دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

 

فریت باربه استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار

نکته مهمی که در ارسال بار هوایی به استرالیا  یا هر کشور دیگر باید رعیات شود این می باشد که بار نباید هیچ نوع آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

بسته بندی چرمی بار که باید سم زدایی شود . که گمرک استرالیا برای این کار تدابیر اساسی اندیشیده است  و برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه دارند . که هر نوع بر مشکوک به آلودگی را به آنجا برای بررسی می فرستند.

توجه داشته باشید که گمرک استرالیا برای بسته بندی که با کارتن های مخصوص فریت بار (ارسال بار) انجام شده است ایرادی نمی گیرد .لذا مسافران مهترم در ارسال بار به استرالیا باید به شیوه بسته بندی دقت زیادی داشته باشند.

بار هایی که مربوط به لوازم منزل ، و شخصی می باشند مانند : ظروف شکستنی ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش و …معاف از مالیات می باشند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت می شود

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه زبان ایران کمبریج از میان تمامی زبان های جهان ، آموزش مکالمه زبان انگلیسی که عمومی ترین آن ها بوده و سایر زبان ها مانند :

 آموزش مکالمه روزمره  را در بین سایر دوره های آموزشی خود در اولویت قرار داده است. داشتن مکالمه خوب می تواند در برقراری ارتباط بهتر و کسب نتیجه مورد نظر از مکالمه با فرد مقابل ، کمک شایانی داشته باشد.

 

آموزشگاه زبان ایران کمبریج یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران در آموزش مکالمه سریع می باشد که در راستای افزایش توان مکالمه و مهارت های گفتاری افراد اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزش مکالمه زبان انگلیسی و سایر زبان های زنده دنیا نموده است. دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی با توجه به تقاضای بالای مخاطبان به صورت مستمر و در سطوح مختلف برگزار می شود. آموزش مکالمه آیلتس در آموزشگاه زبان ایران کمبریج بر اساس جدیدترین کتب آموزشی چاپ شده ارائه می شود که در ادامه توضیحی مختصر بر این دوره ها و کتب و هزینه ها و نفرات حاضر در این دوره های آموزش مکالمه خواهیم داد. آموزشگاه زبان

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

کانکس دست دوم ,  قیمت کانکس دست دوم:  خریدار کانکس دست دوم و انواع کانتینر ۲۰فوت و ۴۰ فوت کانکس فروشگاهی۰۹۱۲۸۹۸۶۱۹۸ گروه صنعتی مامیس کانکس این امکان را برای مشتریان کانکس و خانه های پیش ساخته شرکت فراهم کرده است که شرکت ها و یا افرادی که به کانکس کارگری و یا کانکس های خود نیازی ندارند و یا قصد فروش کانکس مدیریتی خود را دارند , کانکس دست دوم آنها را خریداری نموده و کانکس های دست دوم  آنها را به مشتریانی که کانکس دست دوم نیاز دارند بفروشد . البته کانکس نگهبانی ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید می باشند .

کانکس دست دوم

معیار های زیادی در تعیین قیمت انواع کانکس ویلایی دست دوم وجود دارد ، که از مهمترین آن ها می توان به : طول  کانتینر مسکونی , وزن کانکس  , متریال و مواد اولیه مورد استفاده در کانکس , نوع و مصرف کانکس ساخته شده و.. ، اشاره کرد. در اغلب موارد برای تهیه و ساخت کانکس ۱۲ متری ارزان قیمت ، بازبینی کلی روی کانکس آشپزخانه دست دوم صورت گرفته ، و پس از نقاشی و انجام تعمیرات لازم ، این کانکس پلیس با قیمت بسیار پایین تر به مشتریان عزیز ارائه می شود.

کانکس چرخدار تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری شوند .مامیس کانکس ، کانکس های دست دوم شما را به بهترین و بالاترین قیمت خریداری میکند و با کمترین قیمت ممکن به خریداران کانکس دو اتاقه دست دوم ارائه میدهد.بدیهی است که در صورت نیاز کانکس دو طبقه به تعمیرات و باز سازی کانکس دست دوم تعمیر و باز سازی شده و ضمن برطرف کردن ایرادات و معایب به خریداران کانکس فروخته میشود.شما میتوانید برای خرید ویا فروش کانکس دست دوم با ما تماس بگیرید.چنانچه خریداران محترم کانتینر این شرکت پس از استفاده قصد فروش هریک از کانکس  های خریداری شده خود را داشته باشند کارشناسان این شرکت پس از کارشناسی کانکس خریداری شده حداکثر باکسر ۳۰% از قیمت خرید کانکس مورد نظر را خریداری می نمایند.جهت ارسال عکس های کانکس های دست دوم و اطلاع از قیمت آنها لطفا از طریف تلگرام با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۸۶۱۹۸ اقدام نمایید.

 

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

نکاتی مهم برای طراحی سایت با اصول سئو : وب سایت خود را با طراحی منظم و با گرافیک مناسب و با رعایت اصول سئو در طراحی سایت می توانید از تیم  وب نوش که تجربه ای بالا در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت دارد بخواهید . ما بهترین سیستم را برای شما پیشنهاد خواهیم داد

خیلی از طراحان وب سایت به دلیل نداشتن علم کافی در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت در مورد نتایج جستجو برای وب سایتی که طراحی کرده اند شکایت دارند اینکه چرا با این همه دقتی که در طراحی وب سایت می کنند باز وب سایت طراحی شده در نتایج جستجو رتبه مطلوبی ندارد. دلیل اصل این است که در طراحی وب سایت اصول سئو را رعایت نکرده اند .

 

نکاتی مهم برای طراحی سایت با اصول سئو

 

توجه داشته باشید یک طراح وب سایت باید در طراحی برخی از فاکتورهای ویژه برای سئو سایت را مد نظر داشته باشد و همچنین کاربران و مخاطبان وب سایت را نیز در نظر داشته باشد .که با چه کلمات کلیدی وارد وب سایت می شوند . اگر اصول سئو را در طراحی وب سایت رعایت کنید رتبه وب سایت شما رفته رفته بهتر خواهد شد و با بروز رسانی و پشتیبانی وب سایت می توانید آن را به رتبه های اول صفحه جستجو بکشانید . در زیر برخی از نکات مهم را در رابطه با رعایت اصول سئو سایت در طراحی وب سایت را برای شما شرح می دهم .

چند نکته مهم در رابطه با طراحی سایت با اصول سئو

استفاده از متا تگ ها (برچسب ها) در طراحی سایت

توجه داشته باشید که بخش عمده ای از نتایج جستجو در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر از طریق برچسب ها بدست می آید . برچسب های عنوان هم به کاربر و هم به کراول های موتور جستجو کمک می کند تا راحتتر مفهوم مطالب در وب سایت فهمیده شود . و اینکه زوتر موضوع وب سایت را می توان تشخیص داد.لذا یکی از مهمترین فاکتورهای سئو استفاده درست و دقیق از تگ ها می باشد .

استفاده از  Breadcrumbs (مسیر صفحات وب سایت)

استفاده از   Breadcrumbs  ها برای لینک سازی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است و به ناوربری وب سایت کمک بزرگی می کند. لذا قبل از عنوان صفحه وب حتما از Breadcrumbs استفاده کنید .

لینک سازی داخلی صفحات وب سایت (بهینه سازی url های صفحات وب)

توجه داشته باشید که لینک سازی بهینه به کراول های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت را بگردند لذا مدت زمان زیادی در وب سایت شما در حال گشت و گذار خواهند بود که می تواند به بالابردن رتبه وب سایت شما بسیار کمک کند . توجه داشته باشید وب سایت هایی که دارای لینک سازی داخلی خوب هستند همیشه دارای رتبه های بالای نتایج می باشند . از این رو بهتر است در لینک سازی داخلی وب سایت دقت زیادی داشته باشیم .

ایجاد نقشه سایت (نقشه xml)

برخی از وب سایت ها به دلیل نداشتن لینک سازی داخلی خوب یا ضعیف بودن آن موتورهای جستجو به راحتی نمی تواند تمام صفحات وب سایت را پیدا کند لذا برای رفع این مشکل شما باید برای وب سایت خود یک sitemap که دارای پسوند .xml می باشد درست کنید و آن را به وب مستر خود اد کنید تا با این روش موتور جستجو تمام صفحات وب سایت شما را کراول نماید و هیچ صفحه ای از یاد نرفته باشد .

شما می توانید در نقشه وب سایت اولویت صفحات را نیز مشخص نمایید  تا موتورهای جستجو نیز بتوانند به راحتی صفحات وب سایت شما را اولویت بندی نمایند .

رعایت چگالی کلمات کلیدی در محتوای وب سایت

یک مورد مهم در سئو رعایت چگالی کلمات در متون وب سایت است که یک طراح وب سایت یا سئو کار خوب باید این را به درستی درک کند . شما بهتر است در هر موضوعی که فعالیت می کنید بهترین کلمات کلیدی که جستجوی بالایی دارند را به عنوان کلمات حساس خود در نظر بگیرید . و تمام متون سایت خود را در حول آن توسعه دهید . این به شما کمک بزرگی در رتبه بندی نتایج جستجو خواهد داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت با اصول سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید با تیم متخصص طراحی وب سایت وب نوش تماس بگیرید .

  • reza saeidy