طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی رایگان برای طلاق


آگاهی از موضوعات حقوقی یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزه است. با دستیابی به دانش و اطلاعات حقوقی در برخورد با موضوعات و موضوعات حقوقی وکیل طلاق توافقی ، پرونده شما را با دقت و صحت بیشتر دنبال می کنید.

همانطور که گفتیم بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات حقوقی ، مشورت با یک وکیل عدل جویان و استفاده از دانش و تجربه یک وکیل است.

تیم وکلا توسط وکلای نخبگان ما با هدف اصلی ارتقاء آگاهی عمومی نسبت به موضوعات حقوقی و ارائه مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف حقوقی باتجربه و تجربه می شود. اطلاعاتی کسب کرده و یا به صورت حضوری از ما دیدن کنید.
  
نحوه فسخ ازدواج
مراحل طلاق اجماع

موافقت وکالت طلاق توافق شده و درخواست دادخواست طلاق را تقاضا کنید برای طرح دادخواست طلاق ، اسناد لازم است به این طومار متصل شوند ، از جمله: شناسنامه ، کارت ملی ، اصل ازدواج و غیره.
پس از ثبت دادخواست طلاق ، یک پیام متنی از دادگاه که شامل زمان دادگاه است به زوجین ارسال می شود.

براساس قانون جدید طلاق اجماع ، در طلاق اجماعی دیگر داوری وجود ندارد ، بلکه در عوض مشاوره اجباری پیش بینی شده است که هر دو طرف طلاق باید در مشاوره حقوقی رایگان شرکت کنند.

هزینه طلاق توافق شده تا این مرحله شامل هزینه های تشکیل پرونده و هزینه های مشاوره اجباری است که توسط شاکیان پرداخت می شود

 

https://adljooyan.com

 

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی