طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل : کانکس های سرویس بهداشتی تمام استیل یکی دیگر از محصولاتی هستند که اکثرا کاربردی خدماتی دارند . این نوع از سازه ها به صورت یک چشمه , دو چشمه و چند چشمه طراحی می شوند . این سازه ها در اندازه های مختلف با ابعاد گوناگون و جنس های مختلف ساخته می شوند . چون در ابعاد مختلف طراحی می شوند می توان آن ها را به هم چسباند . این سازه ها را می توان به تصفیه و تجهیزات بهداشتی مجهز کرد . یک ایده ی جدید که می توان روی این سازه پیاده کرد این است که می توان آن را به گونه ای طراحی کرد که یک چشمه فقط مختص کانکس سرویس بهداشتی باشد و چشمه دیگر نیز به صورت حمام طراحی شود .

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

طراحان و مهندسین مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه به به کارگیری جدیدترین تکنولوژی در ساخت انواع کانکس از جمله کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل توانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند و در ساخت انواع کانکس با کاربردهای مختلف نیز موفقیت های زیادی را به دست آورند .

کاربردهای کانکس تمام استیل

قیمت کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

قیمت این دسته از سازه ها نیز بسته به اندازه و ابعاد و کاربرد آن ها دارد و مهمتر از همه این که با توجه به ثابت بودن و چرخدار بودن و یک کابینه و چند کابینه بودن نیز قیمت این سازه ها محاسبه می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس و .. با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .

  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی