طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه لوازم آرایشی , هزینه نصب گیت فروشگاهی , موارد استفاده از دزدگیر فروشگاهی : استفاده از سیستم های امنیتی امروزه برای هر نوع فروشگاهی الزامی می باشد . با وجود انواع دوربین های پیشرفته برای تامین امنیت فروشگاه ها باز هم نمی توان صد در صد از  گیت فروشگاهی em وقوع جرم و دزدی جلوگیری کرد. به ویژه در فروشگاه هایی که لوازم ریزتری دارند مانند فروشگاه لوازم آرایشی , تقریبا می توان گفت که در این نوع از فروشگاه ها تعداد اقلام به دلیل حجم کم بسیار زیاد است و امکان ربوده شدن توسط خلاف کاران زیاد می باشد .

برای رسیدن به پاسخ درست تگ صدفی  که برای فروشگاه های لوازم آرایشی کدام نوع گیت فروشگاهی مناسب تر می باشد ؟ یک بار دیگر مراجعه می کنیم به تقسیم بندی سه گانه تکنولوژی های گیت فروشگاهی EM,RF,AM . توصیه می شود که در فروشگاه هایی که دارای اجناس و یا کالاهای شبه فلزی و کوچک بسیار می باشند گیت پارسا گیت نصب شود . این گیت برای این فروشگاه ها مناسب می باشد .( با این حال مدیران این فروشگاه ها می توانند سیستم EM را هم نصب کنند .

هزینه نصب گیت دزدگیر

 

به علت اینکه هزینه ی این نوع سیستم بسیار بالاست زیاد به صرفه نمی باشد ) دزدگیر پوشاک  در کل باید توجه داشته باشید که بازده سیستم در این فروشگاه ها نسبت به فروشگاه های لباس و یا کتاب فروشی ها خیلی کمتراست . برای کنترل کردن این فروشگاه ها از ابزارهای تکمیلی دیگری مانند دوربین مداربسته هم کمک می گیرند .

الف ) دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی تگ گلفی  که وظیفه ی اصلی خودکه بر مبنای دریافت و ارسال امواج الکترومغناطیسی انجام می دهد . ولی امکان دارد که در زمان انجام وظیفه ی آنها با مشکلاتی روبرو شوید و آن هم این موضوع می باشد امواج مزاحم الکترومغناطیسی ( نویزها ) که دردسترس فرکانسی فروشگاهی شما می باشند و در محیط آنجا هم وجود دارند , باعث می گردند که بر عملکرد گیت فروشگاهی شما اختلالاتی پیش بیاید .

 

اصول نصب گیت فروشگاهی

 

عواملی که می توانند موجبات پیدایش امواج تگ پنسیل مزاحم مغناطیسی گردند , بعضی از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی مانند لامپ های نئون , کولرها , کابل های حامل جریان برق در محدوده ی گیت ها و غیره …… می باشند . اگر تمایل به نصب گیت فروشگاهی خود بدون هیچ گونه اشکالی دارید , باید توجه کافی به تشخیص عواملی که موجب امواج مزاحم مغناطیسی ( نویز ) می شوند و یا کاهش و رفع کامل این عوامل از دقت کافی تگ مدادی و توجه بیشتری برخوردار باشید .

 

برخی از عواملی که باعث ایجاد نویز در سیستم های دزدگیر لباس می شوند را برایتان شرح می دهیم .

الف ) کابل هایی که حامل عبور جریان های برق گیت فروشگاهی می باشند

 

یکی از اصلی ترین منابع ایجاد نویز دزدگیر فروشگاهی ( امواج مزاحم مغناطیسی ) در راستای دزدگیر فروشگاهی سیم برق کشی تاحیه ی هدف می باشد . فراموش نکنید در صورتی فاصله ی مابین آنتن گیرنده با سیمی که جریان برق دارد کم باشد و همین طور شدت جریان با سیم آنت گیت موازی باشد بر روی گیت ها اثر نویز بیشتر مشاهده خواهد شد . برای نمونه می توان گفت با توجه به منبع تغذیه ی تگ یوفو یک وسیله ی برقی با مصرف بیشتر از کابل های برقی تامین می گردد , باید فاصله ی آنتن گیرنده ی شما فاصله ی کمتری باشد . شما می توانید محلی که برق را تامین می کند را تغییر داده باشید و یک روش دیگر اینکه شما می توانید سیم هایی که جریان برق در محدوده ی فرکانسی گیت فروشگاهی شما می باشند را با قرار دادن در یک غلاف فلزی عوامل نویزی را تا حدود چشمگیری کاهش دهید

 

    بیشتر بخوانید : نصب گیت تگ پاندا فروشگاهی

 

ب ) انواع لوازم برقی

 

ج )ترانس های برق

  • ۹۷/۰۵/۱۱
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی