طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی وب سایت: تحول در دنیای تکنولوژی و گسترش ارتباطات موجب فراگیری چشم گیر طراحی وب سایت در دنیای امروزی شده است. به طوریکه داشتن وب سایت اختصاصی در هر شرکت و سازمانی از ارکان اصلی می باشد . از این رو طراحی وب سایت قدرتمند و تاثیرگذار ، متناسب با سلیقه و علایق روز مشتری اهمیت زیادی پیدا کرده است. مقوله طراحی وب سایت شامل بخش های مختلف :طراحی قالب سئو(بهینه سازی) و پشتیبانی سایت می باشد که برای موفقیت در طراحی وب سایت باید به مهارت های لازم  در هر بخش تسلط کامل داشت.

 

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در آینده:

برای پیش بینی وضعیت وب سایت ها و طراحی آنها ، باید عوامل کلیدی که پتانسیل ایجاد تحولات در آینده را دارند بررسی شوند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو  یا adaptive :

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از تبلت و گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی در ابعاد گوناگون مهم ترین و قطعی ترین چشم اندازی که از طراحی وب سایت در چند سال آینده می توان مطرح کرد ریسپانسیو بودن(واکنشگرا) آنهاست. عمده استفاده افراد از اینترنت با گجت های هوشمند در ابعاد مختلف است و این روندی صعودیست از این رو در طراحی الویت عملکرد درست سایت بر این دستگاه هاست. قابلیت responsive کردن سایت از جمله ترفند های مورد استفاده طراحان می باشد. ب ظهور طیف جدید دستگاه های هوشمند یعنی گجت های پوشیدنی مثل ساعت و عینک هوشمند ، طراحی وب سایت با چالش های جدیدتری برای طراحی میشود.

از این رو تمایل برای طراحی وب سایت های به روش های نوین برای سازگاری با ابعاد هر صفحه نمایشی در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته ، از جمله  متدهای موفق طراحی وب سایت دو سال اخیر عبارتند از:

•    طراحی وب سایت pageless:

به سایت هایی گفته میشوند که به جای طراحی و ایجاد چندین صفحه ، تمامی محتوا در یک صفحه پویا نمایش داده می شود.
طراحی کارتی: با حذف قابلیت اسکرول کردن رابط کاربری جذابی ایجاد میکند ، طراحی صفحات به طوری که به بخش های مختلف تقسیم شده باشند ، به طوریکه نیاز به اسکرول صفحه نباشد از جمله روش های مورد استفاده طراحان امروزیست.

•    استفاده گسترده از انیمیشن ها در طراحی وب سایت :

با توجه به تغییر الگوی سلیقه ای کاربران استفاده از رسانه دارای الویت نسبت به مطالب و محتوا خام میباشد.

•    تغییر متد های بهینه سازی گوگل :

با تحولات عظیم در دنیای مجازی و افزایش کاربران حرفه ای گوگل برای نتیجه گرفتن در این زمینه همانطور که پیوسته در خال ایجاد تغییر در متد های سئو بوده باید تغییر اساسی را ایجاد کند به طوریکه نتایج بر اساس نیاز کاربران رتبه بندی شوند تا محتوا.

استفاده Cloud computing  در طراحی وب سایت

سرعت کم ناشی از افزایش انیمیشن و طراحی های خلاق که  باعث سنگین شدن سایت می شود از نظر کاربران قابل قبول نیست از این رو با تکنولوژی Cloud computing این مشکل تا حدی قابل حل است.

طراحی وب سایت وب نوش برای مشاوره طراحی سایت و ارائه خدمات طراحی وب ، سئو وب سایت ، بهینه سازی وب سایت ، طراحی قالب html و پشتیبانی وب سایت ... به مشتریان خود می باشد .

 

برای مشاوره  رایگان می توانید تماس بگیرید : 02166515088

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی