طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه اینترنتی ، در اصطلاح به وب سایت هایی اطلاق می شود ، که به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش کالا و یا خدمات در فضای مجازی می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار هایی مناسب است ؟
طراحی سایت فروشگاهی باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد؟
در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکات و ویژگی هایی باید توجه داشته باشید ؟
در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ این سوالات ، از صفر تا صد نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی آشنا می شوید ، با وب نوش وب را بنوشید...!

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

انواع طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی با توجه به هدفی که از طراحی دارند ، در انواع و مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره میکنیم:

طراحی سایت B2B :

این نوع از طراحی وب سایت فروشگاهی ، برای برقراری ارتباطات تجاری و خرید و فروش اینترنتی بین تاجران و دارندگان کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سایت های فروشگاهی عمده فروش بوده و برای کاربران عادی سرویسی ارائه نمی دهند.

طراحی سایت B2C :

اغلب وب سایت های فروشگاهی از این نوع بوده و در آن ها خرید و فروش بین تاجران و صاحبان کسب و کار با افراد معمولی و مشتریان انجام می شود.

طراحی سایت C2C :

نمونه ی بارز این سایت در ایران ، وب سایت دیوار و شیپور می باشند، در این نوع از سایت های فروشگاهی افراد عادی اقدام به خرید و فروش اجناس و خدمات خود می کنند. طراحی سایت فروشگاهی C2C واسطه ها را از میان برداشته و به صورت مستقیم خرده فروشان با خریداران در ارتباط بوده و محصول و خدمات خود را به فروش می رسانند.

طراحی سایت G2B :

معاملات و مراوده هایی که دولت با صاحبان کسب و کار از طریق این وب سایت ها انجام می دهد ، شاید از وب سایت های G2B را نتوان به صورت مستقیم در دسته بندی وب سایت های فروشگاهی ارائه کرد ، ولی سایت هایی مانند وب سایت سازمان مالیات و... از این دسته می باشند.

طراحی سایت G2C :

ارائه خدمات مستقیم دولت به افراد عادی و مردم از طریق وب سایت های G2C صورت می پذیرد،  ارگان های دولتی مانند بیمه تامین اجتماعی ، وب سایت مربوط به یارانه های نقدی و ... را می توان در این دسته قرار داد.

هدف از طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که از نام طراحی سایت فروشگاهی هم مشخص است ، این نوع وب سایت برای فروش و ارائه خدمات اینترنتی برای افراد طراحی و ساخته می شوند. سایت های فروشگاهی در انواع مختلفی بوده و با توجه به نوع محصول و برند می تواند دارای گرافیک و ظاهری کاملا متفاوت باشند.

ویژگی های سایت های فروشگاهی

در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم ، با وب نوش همراه باشید...

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو


طراحی سایت ریسپانسیو ، یا همان طراحی سایت واکنشگرا ، قابلیتی است که باعث می شود ، وب سایت شما در تلفن های همراه ، بدون هیچگونه مشکلی و با سرعت بالا لود شده و افراد بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود اقدام به وب گردی و خرید محصولات مورد نظر از سایت کنند. از آنجایی که امروزه استفاده از تبلت و تلفن های همراه هوشمند فراگیر شده ، ریسپانسیو بودن سایت به یکی از ملزومات در طراحی سایت ، و مخصوصا در طراحی سایت فروشگاهی تبدیل شده است ،
از طرفی ریسپانسیو بودن سایت بر روی سئو سایت نیز تاثیر گذاشته و به یکی از معیار های موتور های جستجو برای رتبه بندی سایت تبدیل شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی