طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۱
  • ۰

طراحی سایت ریسپانسیو : در این بخش می خوام اهمیت و تاثیر سایت های ریسپانسیو را شرح دهم به همراه ما باشید تا بیشتر با این سیستم ها آشنا شوید .  
با پیش رفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات به ویژه در زمینه ی اسمارت فون ها که هر روز پیشرفته تر می شوند و کیفیت بالایی نیز دارند از این رو تکنولوژی طراحی سایت نیز رو به پیشرفت می باشد و همگام با این فناوری بلکه بیشتر نیز پیشرفت نموده است . پیش از این بعد از طراحی سایت در مرحله دوم طراحی برای سیستم های هوشمند نیز نسخه ای جداگانه طراحی سایت انجام می شد ولی امروزه دیگر نیازی به این کار نیست و طراحی سایت ریسپانسیو پا به عرصه گذاشته است . طراحی سایت ریسپانسیو یا همان طراحی سایت واکنشگرا بدین صورت است که با تغییر اندازه گوشی های هوشمند از نظر سایز صفحه نمایش سایت نیز بر اساس این اندازه تغییر می کند.

طراحی سایت ریسپانسیو

اما تعریف کلی از طراحی سایت ریسپانسیو

وب سایت هایی را که با تغییر اندازه سیستم های هوشمند ( اسمارت فون ها وتبلت ها و لنوت بوک ها و...) نسبت به آن واکنش پیدا می کنند و بدون کم و کاست در این نوع از سیستم ها نیز دیده می شوند را گویند .

دلایل استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنشگرا)

امروزه استفاده از اینترنت در بین عموم مردم رشد چشمگیری یافته است و از این افراد بیشترشون با استفاده از گوشی های هوشمند وارد وب سایت ها در فضای اینترنت می شوند . بنابراین برای اینکه سایت در این نوع از سیستم ها به راحتی قابل مشاهده باشد از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده می شود.
مورد دوم می تواند این باشد که دیگر نیازی به نسخه ی مبایلی وب سایت نیست و همان وب سایت در گوشی نیز قابل مشاهده است .
اما یه مورد مهم دیگر در ایمن مورد این است که موتورهای جستجوگر سایت های ریسپانسیو را در اولویت جستجوی خود قرار می دهند .بنابر این طراحی سایت ریسپانسیو باید در اولویت های اول قرار بگیرد .

هدف از طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

همان طور که در موارد بالا گفته شد بیشتر افراد برای جستجو در اینترنت از گوشی های هوشمند استفاده می کنند .  بنابر این هدف اصلی افزایش بازدید سایت است نهایتا به جذب مشتری می انجامد.
دومین مورد حذف نسخه ی موبایلی است که این نیز در هزینه طراحی سایت خیلی می تواند به صرفه باشد به جای داشتن و مدیریت دو تا سایت می توان یک سایت واحد را پشتیبانی نمود.

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو :

سازگاری با انواع صفحه نمایش های هوشمند
افزایش بازدید وب سایت
بالا رفتن انعطاف پذیری سات
افزایش سئو سایت
محبوبیت سایت برای موتورهای جستجو و در نتیجه بالا رفتن آمار بازدید سایت
سازگار بودن با انواع مرورگرهای جدید
منبع : طراحی سایت وب نوش

نظرات (۱)

  • محمدحسین جوادی
  • وبلاگ جالبی دارید.استفاده کردیم.
    به وبلاگ منم سری بزنید.فقط نظریادتون نره.
    باتشکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی