طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به هلسینکی

بسته بندی ارسال بار هوایی اصولی و استاندارد لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و ….. )

بارگیری جهت ارسال بار

انجام امور گمرکی برای فریت بار با و بدون حضور مسافر : برای ارسال بار مسافران به هلسینکی نیاز به انجام تشریفات گمرکی است که در این مورد برخی از مسافران برای انجام امور گمرکی لازم ارسال بار هوایی می دانند که کارشناس شرکت پادمیراراه  را هماهی کنند و د راین میان نیز برخی از مسافران تمامی امور گمرکی را بر عهده شرکت فریت بار قرار می دهند و صلاح بر این می دانند که خود حضور پادمیرا فریت  نداشته باشند . شرکت فریت بار پادمیرا راه به نظر مشتری احترام قائل است و رضایت مشتری را جزئ اولویت های خود قرار میدهد که هدف خشنودی و رضایت مشتری فریت بار  است .

پالت بندی بار مسافر فریت بار به ترکیه در صورت نیاز : بعد از انجام تشریفات گمرکی در بسته بندی بار های مسافران برای ارسال بار مسافران برای جلوگیری از آسیب دیدگی بارهای مسافران بسته بندی لوازم منزل برای فریت بار آنها را پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل هوایی پادمیرا فریت مسولیت پالت بندی زا نیز بر عهده می گیرند .

در مرحله ی آخر برای صادرات بار هوایی به هلسینکی اخذ بارنامه : برای ارسال بار به هلسینکی نیاز به اخذ بارنامه است که خود شرکت پادمیرا راه به دلیل سابقه درخشان در کوتاهترین زمان واردات بار هوایی و با پایین ترین هزینه مسولیت اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز , امارت , لوفتهانزا , و ….. فریت بار به آوکلند را برای ارسال بار و فریت بار به هلسینکی را بر عهده دارند .

*** توجه

در ارسال بار به هلسینکی قوانین ارسال بار تابع قوانین ارسال بار هوایی به استراسبورگ به فنلاند می باشد و تمامی قوانین فرودگاه های فنلاند یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی هلسینکی

ارسال بار هوایی به گنت فرودگاه بین المللی دارای یک باند فرود آسفالتی به متراژ ۳۴۴۰ متری می باشد و در واقع می توان گفت این فرودگاه بین الملی یک فرودگاه همگانی است ارسال بار هوایی به بروکسل. فرودگاه بین المللی هلسینکی هر ساله میزبان چیزی در حدود ۱۶ میلیون مسافر از سر تا سر جهان می گردد و این فرودگاه پذیرای این تعداد و یا حتی بیشتر مسافران می باشد . این فرودگاه فریت بار به استراسبورگ مرکز هواپیمایی Finnair و finish flag carrier و همین طور ک مرکز پایه ای برای BLUE1 نروژ و FLybe دارا می باشد . این فرودگاه در شهرستان وانتا واقع شده که با مرکز هلسینک یفریت بار به تورکو۱۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی هلسینکی در ۵ کیلومتری غرب تیکوریلا واقع شده است .

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی