طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهبود جایگاه سایت در گوگل : چندین سال است که در دنیای اینترنت و رقابت بحث سئو سایت یا همان بهبود جایگاه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت بالایی پیدا کرده است . سئو سایت یا بهبود جایگاه سایت در گوگل از روشهای بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت می باشد. توجه داشته باشید هرچه جایگاه سایت در کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل بالاتر باشد.مطمئنا کاربران بیشتری وارد وب شایت خواهند شد .

 

سئو سایت

 

برای بهبود جایگاه سایت در گوگل چه کار کنیم ؟

قبل از هر چیز باید با روشهای فعالیت در گوگل و سایر موتورهای جستجو و هم چنین الگوریتم های جستجوی سایت باید آشنایی داشته باشیم . توجه داشته باشید برای بهبود جایگاه سایت در گوگل نباید از روشهای غیر اصولی استفاده کنیم برخی از افراد برای اینکه بتوانند زودتر به نتیجه برسند برای بهبود جایگاه سایت در گوگل از روبات ها و ... استفاده می کنند که در نتیجه توسط گوگل شناسایی و از نتایج حذف می شوند.
بعد از شناخت الگوریتم های گوگل باید به سراغ سئو سایت بروید . علم سئو را خوب یاد بگیرید تا بتوانید برای بهبود جایگاه سایت در گوگل یک استراتژی منظم پیاده نمایید .

سئو سایت وب نوش برای افرادی که خواهان یادگیری علم سئو هستند کلاس های آموزشی خصوصی برگذار می کند .

  • ۰
  • ۰

سئو کلی سایت و وب برندینگ: بهینه سازی و سئو سایت یکی از ابزارهای افزایش بازدی برای وب سایت می باشد . توجه داشته باشید. باید در طراحی سایت به چند نگته توجه داشته باشید :

 

سئو کلی سایت

 

1-    طراحی سایت باید بر اساس اصوول سئو انجام شود
2-    بعد از طراحی ساید روی سایت باید سئو کلی  انجام شود .
3-    بعد از سئو کلی سایت ، باید روی کلمات کلیدی سئو رو انجام دهیم .
4-    بعد از اتمام سئو باید پشتیبانی سئو انجام شود تا سایت در کلمات افت رتبه نداشته باشد .
5-    در نهایت هم بروز رسانی و پشتیبانی سایت است که در صفحه وب مربوط به پشتیبانی سایت به آنها اشاره نموده ایم .

سئو کلی سایت برای تمام سایت ها نیاز است . ولی برخی از وب سایت ها به دلیل تجاری بودن باید در تعداد معدودی از کلمات در رتبه های بالا قرار بگیرند . برای همین سئو سایت را بیشتر بر روی همچین کلماتی انجام می دهند .
می دانیم که سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای وب برندینگ وافزایش بازدید وب سایت کمک بزرگی می کند . شما می توانید با اعمال سئو کلی روی وب سایت به این مسئله مهم دست پیدا کنید.

  • ۰
  • ۰

سئو تضمینی سایت

سئو چیست ؟

روشهایی که برای بالا بردن بازدید وب سایت استفاده می کنیم را در اصل سئو سایت می گویند . برای سئو سایت فاکتورهای زیادی وجود دارد . و توضیح همه آنها در این مقاله مقدور نمی باشد. وو تنها به برخی از آنها اشاره می کنیم .

1-    on-pageseo : سئو داخلی سایت که خود شامل فاکتورهایی از جمله ، بهینه سازی محتوا ، بهینه سازی آدرسهای سایت ، بهینه سازی توضیحات متا ، لینک سازی داخلی سایت  و ...
2-    off-pageseo : سئو خارجی سایت نیز خود  شامل فاکتورهای از جمله ، وب برندینگ شبکه های اجتماعی ، لینک سازی خارجی وب سایت  و ...

ما تمام این روشها رو  با یک استراتژی مناسب به کار میگیریم تا بتوانیم بازدید وب سایت خود را بالا ببریم . که در اصل سئو سایت می گویند.

اما وقتی دنبال سئو کردن وب سات خودهستیم بارها شعارهایی مثل : سئو تضمینی سایت ، کسب رتبه اول در جستجوی گوگل  به صورت تضمینی ، سئو به شرط تضمین در رتبه اول گوگل ، سئو سایت ارزان و .... شنیده ایم . در این مقاله قشد دارم در مورد سئو تضمینی سایت و قرار گرفتن در جایگاه مناسب برای همیشه توضیحاتی را ارائه کنم .

بسیاری از صاحبان سایت ها وقتی که قصد دارند وب سایت خود را سئو و بهینه کنند . با ما تماس می گیرند و درخواست  سئو تضمینی سایت خود را دارند . ولی بر اساس تجربه ای که مشاورین سئو سایت وب نوش در زمینه سئو سایت دارند . دراین باره توضیخاتی رد و بدل می شود تا هم کارفرما راضی باشد و هم مجری کار .

توجه داشته باشید سئو سایت یک پروسه بسیار زمان بر است و دارای دردسرهای زیادی نیز می باشد . خیلی از افرادی که برای سئو سایت تماس میگیرند خواستار این هستند که سایت هرچه سریعتر در رتبه های بالای جستجو قرار بگیرد . حتی گاها می بینید که برخی از این سایت ها اصلا محتوا ندارند . یا مختوای بسیار کمی دارند . و یا محتوا دارند ولی از سایر سایت ها عیننا کپی شده اند .و مسائل دیگری از این قبیل .

  • ۰
  • ۰

سئو محتوا

سئو محتوا : امروزه یکی از مهمترین بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه وب سایت است . سئو به تمام فاکتورها و متدها یا راهکارهایی که برای افزایش رتبه وب سایت در  گوگل استفاده می کنیم ، گفته می شود. موتورهای جستجو الگوریتم هایی برای بهینه سازی وب سایت ارائه کرده اند که هر یک وظیفه ای جدا دارد . اما تمام این الگوریتم ها یک نکته مشترک دارند و آن هم هدف بررسی محتوای وب سایت است . می توانید از محتوا برای افزایش رتبه ی سایت در گوگل به راحتی استفاده کنید.

 

seo content

 

بهترین و قدرتمند ترین سئو ، سئو محتوا

سئو محتوا را چگونه انجام دهیم ؟
چقدر باید محتوا داشته باشیم تا در نتایج دیده بشیم ؟
آیا بدون لینک میشه فقط با محتوا سایت را در نتایج گوگل در رتبه بالا آورد؟
و بسیاری از سوالات دیگر در این زمینه که فکر بیشتر سئو کاران را به خود مشغول کرده است .

تمام فاکتورهای سئو در کنار هم برای افزایش رتبه سایت در گوگل نیاز است .  و رعایت آنها را بهینه سازی وب سایت می گویند . من چند سوال بپرسم :

1-    در مرحله اول سئو ، ما سایت را بررسی می کنیم درسته ؟ اولین فاکتوری که در بررسی و آنالیز وب سایت توجه می کنید چیه ؟
2-    استراتژی برای سئوی سایت چیه ؟
3-    بعد از سئو on-page دیگه چیکار می کنید ؟
4-    وبلاگ باز کردید برای لینک گیری از آن و قرار دادن مطالب وب سایت در آن ؟
5-    باشه شبکه های اجتماعی را نیز باز کردید ؟ چندتا شبکه اجتماعی می شناسید ؟
6-    از وب سایت های دیگه لینک گرفتید ؟
7-    الان چیکار می خواهید انجام بدید ؟

  • ۰
  • ۰

سئو تخصصی

سئو تخصصی ، تخصص سئو| سئو سایت ماندگار 


وب نوش تیم سئو حرفه ای ، متشکل از افراد با تجربه و توانمند در تجارت الکترونیک می باشد . تیم متخصص سئو وب نوش سابقه ای طولانی در زمینه تجارت الکترونیک دارند از این رو راهکار سئو و بهینه سازی را بر اساس تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی دنبال می کنند.

تخصص سئو وب نوش همیشه با آخرین تغییرات الگوریتم های جستجوی گوگل بروز رسانی می شود لذا هیچ نگرانی در تغییر نتایج نخواهیم داشت . تلفیق بازاریابی اینترنتی و سئو سایت ، تخصص سئو را در وب نوش قدرتمند کرده و راهکار ما برای سئو توسعه محتوا است ، همان چیزی که گوگل یا هر موتورجستجوی دیگر از یک وب سایت انتظار دارد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با سئو تخصصی می توانید با مشاوره سئو سایت وب نوش تماس بگیرید.

 

سئو تخصصی

 

تخصص سئو

امروزه خیلی از وب مستران خود را به عنوان سئو کار حرفه ای یا سئو کار متخصص معرفی می کنند . ول باید به این نکته توجه داشته باشیم که واقعا چه کسی بهترین سئو کار است ؟ یا اصلا تخصص سئو به چه صورتی کسب می شود  ؟

تعریف کلی از سئو

سئو ، راهکار ، روش و یا استراتژی افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگر است.

اگر به مفهوم بالا توجه داشته باشیم متوجه خواهیم شد که سئو کاری عملی است و نه تئور همچنین یک روند مستمر برای نگهداری سایت در رتبه های بالای نتایج جستجو می باشد.

فاکتورهای سئو

سئو دو فاکتور اصلی دارد :

1-    On-pageseo
2-    Off-pageseo

هر یک از موارد بالا برای خود زیر مجموعه هایی را دارند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنم :

On-pageseo (سئو داخلی) | سئو فنی روی سایت

1-    بهینه سازی url
2-    بهینه سازی سئو محتوا
3-    بهینه سازی متا تگ های سایت
4-    بهینه سازی فایل های robot.txt و .htaccess
5-    رعایت استفاده از کلمات کلیدی
6-    Open Graphe سایت
7-    رعایت متا تگ های جغرافیا ، زبان
8-    رعایت توضیحات متای سایت
9-    معرفی به گوگل وب مستر
10-    معرفی به گوگل و اینکس اولیه سایت
11-    رعایت تگ های h1 تا h6 در صفحات وب ، سایت
12-    بهینه سازی تصاویر سایت
13-    رعایت چیدمان وب سایت
14-    بهینه سازی بلاگ مطالب
15-    بهینه سازی سرعت لود وب سایت
16-    بالا بردن امنیت سایت
17-    و...

Off-pageseo (سئو خارجی)

1-    لینک سازی خارجی
2-    وبلاگ نویسی
3-    اشتراک گذاری مطالب
4-    شبکه های اجتماعی
5-    تبادل لینک با وب سایت های هم قشر
6-    ریپورتاژ آگهی در رسانه های خبری
7-    تبلیغات بنری
8-    تبلیغات متنی
9-    استفاده از سایت های آگهی
10-    و...

موارد بالا بخشی از زیر فاکتورهای on-pageseo  و off-pageseo  می باشند .

تعداد کل فاکتورهای ریز سئو و بهینه سازی بیش از 200 مورد می باشد که ما در اینجا مهمترین موارد را برای شما معرفی کردیم.
اما فراگیری تمام  این موارد کار دشواری نیست و با دانش اندک در زمینه اینترنت و برنامه نویسی می توانید تمام موارد سئو رو فرا بگیرید. مهمترین بخش در سئو پیاده سازی یک استراتژی خوب برای روند کار است .

اینکه هر کسی بگوید من سئو بلد هستم و تمام فاکتورهای سئو را می دانم به معنای آن نیست که می تواند  سئو تخصصی انجام دهد ، یا تخصص سئو دارد .  پس فردی می تواند بگوید که من تخصص سئو را دارا می بشم که بتواند برای هر نوع وب سایتی استراتژی خوب پیاده کند.چرا که هر سایتی را نمی توان با کلمات کلیدیش با یک نوع استراتژی سئو و بهینه کرد.

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت کودکان

یکی از دغدغه های والدین همواره این بوده است که کودک خود را چگونه سرگرم کنند. یا اینکه قبل از ورود به مدرسه و یا کودکستان چه مطالب آموزشی و یا سرگرمی را برای ایشان در نظر بگیرند که در کنار پر کردن وقت کودک حاوی مطالب آموزشی و مفید باشد.

با توجه به اینکه والدین این روزها حضور بیشتری را در اینترنت دارند بنابراین دنبال همین نیازمندیها در اینترنت نیز می باشد. از اینرو اگر شما قصد سرمایه گذاری در فضای مجازی را دارید می توانید با طراحی سایت کودکان هم درآمد قابل توجهی را برای خود داشته باشید و هم یک کار فرهنگی انجام دهید.

در طراحی سایت برای رده سنی کودکان بسیاری از نیازها بایستی لحاظ شود تا این سایت بتواند برای کودکان و والدین آنها مفید باشد.



طراحی سایت کودکان

 

طراحی سایت کودکان همانند هر طراحی سایت دیگری تابع مشخصات و نیازهای خاصی است که باید رعایت شود.

یک نکته اصلی در طراحی سایت کودکان استفاده از رنگ های شاد و المان های مناسب است.

شما در طراحی سایت کودکان خودتان را به جای والدین کودکان بگذارید و تمام نیازهای آنها را در سایت لحاظ کنید. هر چند ما به شدت معتقدیم که برای یک طراحی سایت کودکان خوب بایستی از نظرات مشاورین کودک استفاده نمود تا یک سایت علمی و خوب داشت و بدین طریق بتوان والدین زیادی را برای بازدید از سایت جذب کرد.

این را بخاطر داشته باشید که شما از سایت کودکان خود می توانید به دو روش کسب درآمد داشته باشید. اول اینکه خودتان در سایتتان محصول بفروشید حالا این فروش می تواند هم مدیا باشد که پس از پرداخت هزینه دانلود نمایند و یا اینکه سایت پرباری را ایجاد نمایید که بواسطه بازدید بالا بتوانید تبلیغات برای سایت خود جذب نمایید.

ما در زیر شماتیک کلی از یک سایت کودک را برای شما ترسیم میکنیم، شما می توانید در طراحی سایت کودکان خود به موارد زیر دقت نمایید.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت همایش و کنفرانس : فضای مجازی ( اینترنت ) بهترین مکان برای اطلاع رسانی همایش است  و طراحی سایت برای همایش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . می دانیم که کاربران امروزه بیشتر برای  آگاهی از همایش ها و کنفرانس ها در اینترنت جستجو می کنند البته باید دقت داشته باشیم که کاربران اینترنت در کمتر از 5 ثانیه تصمیم خود را می گیرند برای همین باید در طراحی سایت همایش و طراحی سایت کنفرانس بخ برخی از نقاط ریز توجه داشته باشیم . در زیر به تعدادی از ویژگی های طراحی سایت همایش و طراحی سایت کنفرانس اشاره ای می کنیم .

 

طراحی سایت همایش

 


هدف از طراحی سایت همایش چیشت ؟

  • ۰
  • ۰

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

 

طراحی سایت وب نوش متشکل از تیم حرفه ای طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با جوملا می باشد لذا برای انتقال اطلاعات وب سایت از جوملا به وردپرس هیچ مشکلی ندارد و به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد. برای انتقال سایت جوملا به وردپرس می توانید با ما تماس بگیرید:

 

021-66515088

 

چگونه سایت خود را از جوملا به وردپرس انتقال دهیم ؟

جوملا با اینکه یک پلت فرم بسیار قدرتمند می باشد اما بیشتر مردم وردپرس را بهتر از آن می دانند. اما این دید از نظر کاربران می باشد، شاید به دلیل کاربری راحت وردپرس باشد. جوملا بعد از وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا است و نمی توان قدرت بالای آن را نادیده گرفت .اما از نظر خیلی از افراد هم چنین نیست لذا در این مقاله قصد دارم نحوه انتقال سایت جوملا به وردپرس را برای شما توضیح دهم .

اولین کار برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس ان است که ابتدا یک هاست یا همان میزبانی وب را برای خود انتخاب کنید . وردپرس را در آن نصب کنید سپس افزونه FG Joomla to WordPress را از مدیریت وردپرس نصب کنید . افزونه را فعال کنید .

در مرحله بعدی به مسیر ابزارهای > درون ریزی بروید در این محل شما لیسیتی از ابزارها را خواهید دید. از این لیست joomla FG را نصب کنید در این مرحله شما در صفحه وارد کننده جوملا به وردپرس هستید .تصویر زیر را می توانید ببینید :

 

آنتقال سایت از جوملا به وردپرس

 

در این مرحله از کار باید آدرس سایت خود را که با جوملا طراحی شده است را به همراه پایگاه داده اش وارد نمایید .

برای اینکه مطمئن شوید اطلاعات وارد شده درست است یا نه می توانید با زدن دکمه test the database connection امتحان کنید .با وارد شدن به مدیریت سایت جوملای خود می توانید تنظیمات پایگاه داده را از بخش سرور در زیر زبانه تنظیمات کلی دریافت کنید. البته به راحتی تمام این اطلاات را از روت سایت در فایل configuration.php نیز می توانید دریافت کنید. در تصویر زیر می توانید موقعیت دقیق اطلاعات دیتابیس رو مشاهده کنید.

 

تنظیمات پایگاه داده جوملا

 

بعد از وارد کردن اطلاعات دیتابیس وارد بخش Behavior در وردپرس خواهید شد در این بخش تعدادی گزینه وجود دارد که هر یک را شرح می دهیم :

1-    Import Introtext : این گزینه به این معنی است که متن های پیش فرض را از جوملا وارد می کنید .
2-    Archived Posts : این گزینه نیز به معنای انتقال محتویات آرشیو شده در سایت جوملا می باشد. که شامل موارد زیر است :  

      Import as published posts : به معنی انتشار پست ها از سایت جوملا و انتشار بلاقاصله آنها
      Import as drafts : این گزینه نیز به معنی انتقال پست های سایت جوملا و ذخیره آنها در پیش نویس
      Not imported : این نیز از معنا مشخص می باشد که انتقال پست ها را انجام ندهد .
      Medias : گزینه انتقال رسانه ها از سایت جوملا به وردپرس است با کلیل بر روی این گزینه تمام عکس ها و ویدئو های سایت جوملا به وردپرس انتقال داده می شود.

نکته: برای انتقال همه محتویات رسانه گزینه “Force media import. Keep unchecked except if you had previously some media download issues” را حتما علامت دار کنید.

4-    Meta keywords : انتقال کلمات کلیدی را تایید می کند.
5-    Creat pages : با علامت زدن این گزینه محتویات وب سایت جوملا به جای اینکه به صورت پست بر روسایت منتشر شوند به صورت برگه منتشر می شود.
 با کلیک بر روی دکمه “Start / Resume the import” عملیات انتقال سایت از جوملا به وردپرس آغاز می شود .

 

 

انتقال سایت از جوملا به وردپرس


توجه داشته باشید با اجرای این افزونه وردپرس اسکریپتی ایجاد می شود که شروع به انتقال سایت از جوملا به وردپرس می کند . مدت زمان انتقال سایت از جوملا به وردپرس توسط این افزونه بستگی به تعداد محتویات و تصاویر  وب سایت جوملایی دارد.

بعد از اتمام پروسه انتقال سایت از جوملا به وردپرس تصویر زیر را می توانید مشاهده کنید :

 

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

 

توجه داشته باشید که با استفاده از افزونه یا به صورت دستی اگر بخواهید عمل انتقال سایت از جوملا به وردپرس را انجام دهید مطمئن باشید که لینک های داخلی شما همگی نابود خواهد شد وباید همه آنها را تعمیر کنید . اما گزینه ای در این افزونه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی تمام این لینک ها را درست کنید.
در صفحه اتمام انتقال سایت از جوملا به وردپرس در صفحه انتقال دهنده سایت از جوملا به وردپرس FG بروید و بر روی گزینه Modify internal links  کلیک کنید .
این گزینه  :

 

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

 

توجه داشته باشید در برخی از موارد اشکالاتی در انتقال سایت از جوملا به وردپرس مشاهده می شود که نباید نگران آن باشید می توانید به راحتی با استفاده از جستجو در اینترنت اشکالات خود را رفع کنید در زیر به این مورد اشاره می کنم :

برخی از خطاهای انتقال سایت از جوملا به وردپرس را در زیر اشاره شده است .

1-    شایع ترین ارور در انتقال سایت از جوملا به وردپرس خطای زیر است :
 Fatal error: Allowed memory size of ****** bytes exhausted

2-    خطای database connection برای رفع این خطا باید تمام تنظیمات پایگاه داده خود را بررسی کنید و اطمینان یابید که اطلاعات ورودی درست است.

3-    توجه داشته باشید در برخی از مورد انتقال سایت از جوملا به وردپرس انجام نمی شود این احتمال دارد از طرف میزبان وب شما باشد (هاستینگ) که تابع allow_url_fopen را در فایل  php.ini فعال نکرده باشد .

امید وارم این مقاله در انتقال سایت جوملا به وردپرس برای شما مفید باشد . تیم طراحی سایت وب نوش سعی دارد تا با استفاده از مقالات آموزشی خوب تمام کاربران وب سایت خود را راضی نگه دارد برا انتقادات خود می توانید با وارد شدن در بخش تماس با ما پیام خودتان را به مدیریت وب سایت انتقال دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتقال سایت از جوملا به وردپرس می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .

وب نوش حامی بزرگ ایده های شماست و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را در کنار شما انجام می دهد. با وب نوش بهترین ها را تجربه کنید.

  • reza saeidy