طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فریت بار به برن همه ساله افراد بیشتری برای گشت و گذار و همچنین ادامه ی تحصیل و گذراندن دوره های فوق تخصصی به شهر استراسبورگ سفر می کنند . با این حال مهمترین مسئله فریت بار به استراسبورگ برای مسافران به استراسبورگ ارسال بار به این شهر می باشد . بیشتر افرادی که اقامت شهر لستراسبورگ را دارند , شیوه ی ارسال بار را تا حدودی می دانند ولی کسانی که برای اولین بارارسال بار به تورکو فنلاند اقامت این شهر را دریافت کرده اند و یا قصد مسافرت بلند مدت به این شهر را دارند از نحوه و چگونگی ارسال بار و محموله به شهر استراسبورگ اطلاعی ندارند  فریت بار به هلسینکی. ( جابجایی اسباب و اثاثیه ی شخصی در این گونه مسافرت ها فریت بار می گویند .) شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا فریت با ارائه ی خدمات به مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت را دارند و همچنین قصد فریت بار به کشور فرانسه به ویژه شهر استراسبورگ را دارند در زیر فریت بار به آوکلند شرح می دهد.

خدمات فریت بار به آمریکا وحمل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار به استراسبورگ / فرانسه / ایل دوفرانس

بسته بندی بار / ارسال بار به استراسبورگ

فریت بار به کانادا بیشتر کسانی که قصد دارند مسافرت بلند مدت و ارسال بار به استراسبورگ داشته باشند نگران این موضوع می باشند که به بار ارسالی آنها به استراسبورگ , در طول و مدت مسیر آسیب و صدمه های احتمالی وارد گردد , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدماتی که در رابطه با بسته بندی و استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم و اثاثیه ی منزل و غیره …… و ارسال بار به استرالیا همچنین سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و با تجربه یزیاد و مجرب در زمینه ی بسته بندی و فریت بار تا امروزه بهترین خدمات را برای آن دسته از شهرواندان ایرانی که قسد مسافرت بلند مدت و ارسال بار هوایی را داشته اند ارائه نموده , و مسافران ومشتریان ایرانی را از هرگونه نگرانی های کاذب در این مورد آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار به استراسبورگ

بسته بندی تمامی وسایل و لوازم منزل فریت بار  اعم از ظروف شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های دلپسند و محبوب شما در محل و به صورت کاملا اصولی و استاندارد .

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : بعضی از مسافران در این مورد ضروری می دانند که برای انجام امورات و تشریفات گمرکی , کارشناس ارسال بار هوایی را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافرانی هم هستند که انجام تمام امورات مربوطه به تشریفات گمرکی را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها طبق خواست مشتری صورت گرفته و هدف تمامی کارکنان شرکت ارسال بار و حمل بارهوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری می باشد .

پالت بندی محموله در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی بلافاصله پس از اتمام امورات گمرکی , محموله ی ارسالی را برحسب نیاز فریت بار  و در صورت لزوم و صلاح دید کارشناسان فریت بار پالت بندی می کنند . مسئولیت تمامی این کارها مانند تمامی مراحا فریت بار بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .

و در آخر اخذ بارنامه جهت حمل بار هوایی : شرکت ارسال بار  و حمل بارهوایی پادمیرا راه با کم ترین هزینه و د رکوتاه ترین زمان ممکن مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز, لوفتهانزا و غیره را به منظور فریت بار به استراسبورگ بر عهده دارد .

توجه

فریت بار به استراسبورگ مطابق قوانین فریت بار به فرانسه صورت می گیرد , لازم به توضیح است تمامی قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های فرانسه به طور یکسان اعمال می گردد .

فرودگاه بین المللی استراسبورگ فرانسه / فریت بار به این فرودگاه

فرودگاه بین المللی استراسبورگ که در غرب و جنوب غربی استراسبورگ قرار گرفته است , فرودگاه اصلس شهر استراسبورگ شناخته می شود . این فرودگاه در فاصله ی ۱۵۴ متری از سطح دریا قرار دارد .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

شهر استراسبورگ مقر ارسال بار هوایی به کیپ تاون چندین موسسه اروپایی مانند شورای اروپا , دادگاه اروپایی حقوق بشر , اداره ی کیفیت دارو در اروپا , رصد خانه سمعی و بصری اروپایی و همچنین پارلمان اروپا به حساب می آید . همچنین کمیسیون مرکزی به منظور کنترل در راین واقع شده است فریت بار به کیپ داون . همچنین موئسسه ی بین المللی حقوق بشر در شهر استراسبورگ واقع شده است .

شهر استراسبورگ ارسال بار هوایی به کمبریج در فرهنگ فرانسه و آلمان غوطه ور می باشد . با این حال در طول تاریخ به شدت مورد مناقشه قرار گرفته است . به منظور همبستگی مابین فرانسه و آلمان برای قرن ها یک پل وحدت فریت بار به لندن در استراسبورگ تاسیس کرده اند . در سپتامبر ۲۰۱۲ بزرگترین مکان اسلامی عبادت در فرانسه فریت بار به منچستر , مسجد جامع استراسبورگ , توسط مانوئل والس وزیر کشور فرانسه افتتاح گردید . این مسجد که دارای ظرفیت ۱۵۰۰ نمازگزار را دارد فریت بار به میلان . در مراسماتی که در این مسجد برگزار می شود به دو زبان فرانسوی و عربی با هم ارتباط برقرار می کنند .

مسافرت و فریت بار به استراسبورگ / ارسال ار به استراسبورگ

به یاد داشته باشید در بازدید فریت بار به گنت از فرانسه از شهر استراسبورگ ارسال بار به رم هم دیدن فرمایید . یکی از دلای توریستی بودن این شهر Grande ile قسمت های تاریخی و کهن سال استراسبورگ می باشد . همچنین از ساختمان ها و کانال های زیبا و جذاب شهر استراسبورگ فریت بار به بروکسل که به ثبت یونسکو نیز رسیده است دیدن فرمایید . با این حال دیدن ساختمان قدیمی و تاریخی مزون کامرزل ( Maison Kammrzell ) که در مرکز شهر استراسبورگ قرار دارد خالی از لطف نیست . عمر این ساختمان به قرن پانزدهم برمی گردد . قصر روان یکی دیگر از دیدنی فریت بار به کپنهاگ و جاذبه های این شهر تاریخی می باشد فریت بار به استکهلم . این قصر که به سبک فرانسوی بنا شده است , امروزه به موزه ی باستان شناسی و موزه ی هنر در این قصر واقع شده است . از دیگر مکان های شهر تاریخی استراسبورگ می توان کلیسای جامع را نام برد .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به هلسینکی

بسته بندی ارسال بار هوایی اصولی و استاندارد لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و ….. )

بارگیری جهت ارسال بار

انجام امور گمرکی برای فریت بار با و بدون حضور مسافر : برای ارسال بار مسافران به هلسینکی نیاز به انجام تشریفات گمرکی است که در این مورد برخی از مسافران برای انجام امور گمرکی لازم ارسال بار هوایی می دانند که کارشناس شرکت پادمیراراه  را هماهی کنند و د راین میان نیز برخی از مسافران تمامی امور گمرکی را بر عهده شرکت فریت بار قرار می دهند و صلاح بر این می دانند که خود حضور پادمیرا فریت  نداشته باشند . شرکت فریت بار پادمیرا راه به نظر مشتری احترام قائل است و رضایت مشتری را جزئ اولویت های خود قرار میدهد که هدف خشنودی و رضایت مشتری فریت بار  است .

پالت بندی بار مسافر فریت بار به ترکیه در صورت نیاز : بعد از انجام تشریفات گمرکی در بسته بندی بار های مسافران برای ارسال بار مسافران برای جلوگیری از آسیب دیدگی بارهای مسافران بسته بندی لوازم منزل برای فریت بار آنها را پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل هوایی پادمیرا فریت مسولیت پالت بندی زا نیز بر عهده می گیرند .

در مرحله ی آخر برای صادرات بار هوایی به هلسینکی اخذ بارنامه : برای ارسال بار به هلسینکی نیاز به اخذ بارنامه است که خود شرکت پادمیرا راه به دلیل سابقه درخشان در کوتاهترین زمان واردات بار هوایی و با پایین ترین هزینه مسولیت اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز , امارت , لوفتهانزا , و ….. فریت بار به آوکلند را برای ارسال بار و فریت بار به هلسینکی را بر عهده دارند .

*** توجه

در ارسال بار به هلسینکی قوانین ارسال بار تابع قوانین ارسال بار هوایی به استراسبورگ به فنلاند می باشد و تمامی قوانین فرودگاه های فنلاند یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی هلسینکی

ارسال بار هوایی به گنت فرودگاه بین المللی دارای یک باند فرود آسفالتی به متراژ ۳۴۴۰ متری می باشد و در واقع می توان گفت این فرودگاه بین الملی یک فرودگاه همگانی است ارسال بار هوایی به بروکسل. فرودگاه بین المللی هلسینکی هر ساله میزبان چیزی در حدود ۱۶ میلیون مسافر از سر تا سر جهان می گردد و این فرودگاه پذیرای این تعداد و یا حتی بیشتر مسافران می باشد . این فرودگاه فریت بار به استراسبورگ مرکز هواپیمایی Finnair و finish flag carrier و همین طور ک مرکز پایه ای برای BLUE1 نروژ و FLybe دارا می باشد . این فرودگاه در شهرستان وانتا واقع شده که با مرکز هلسینک یفریت بار به تورکو۱۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی هلسینکی در ۵ کیلومتری غرب تیکوریلا واقع شده است .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

فریت بار مطمعن به هلسینکی , فرستادن بار به هلسینکی  , فریت بار ارزان قیمت به هلسینکی , ارسال بار به هلسینکی , ارسال وسایل منزل به هلسینکی , هزینه ارسال بار به هلسینکی : هلسینکی واقع در ۸۰ کیلومتری شمال تالین ( استونی ) و از سمت استکهلم ( سوئد ) ارسال بار به خارج از کشور در شما شرق آن در ۴۰۰ کیلومتری آن قرار گرفته و ۳۰۰ کیلومتری غرب سنت پترزبورگ روسیه واقع شده است از نظر تاریخی با این سه شهر از قدمت بالایی برخوردار است و شرکت ارسال بار هوایی بخاطر تارخی بودن با ابن سه شهر تجارت بزرگی در طول تاریخ انجام داده است .

مسافرت و فریت بار به هلسینکی , ارسال بار به هلسینکی

شرکت فریت بار از نظر جمیعت بعد از سه شهر کپنهاک , استکهلم و اسلو منطقه شهری هلسینکی چهارمین منطقه شهری در شمال اورا است و و شهر هلسینکی سومین شهرستان شمال اروپا بعد از استکهلم و اسلو فریت بار است . شهر هلسینکی با وجود ویژگی هایی که در بالا ذکر شد از نظر سیاسی ارسال بار هوایی , آموزشی , فرهنگی و تحقیقاتی بسیار وسیع در شهر فنلاند است و و به دلیل این مزایا یکی از شهرستان های معروف در شمال اروپا معروف ارسال بار است .

بخاطر این ویژگی ها شهر هلسینکی یکی از شهرهایی است که فریت بار ایرلانیان زیادی برای مسافرت و مهاجرت در انجا تردد می کنند و مرز اصلی ایرانیان مقیم فنلاند است . یکی از مشکلاتی که در هنگام سفر یا مهاجرت به هلسینکی وجود دارد انتقال بار ارسال لوازم منزل به خارج از کشور مسافران در پرواز هوایی است که شرکت فریت بار پادمیرا راه این مشکل را به آسانی حل کرده اند . در قسمت پایین خدماتی که حمل بار هوایی پادمیرا راه برای ارسال بار به فنلاند فریت بار و همچنین  ارسال بار به خارج از کشور به هلسینکی را بر عهده می گیرد می پردازیم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به هلسینکی | فنلاند

بسته بندی بار | ارسال بار به هلسینکی

یکی ازدغدغه های شرکت ارسال بار هوایی مسافران هلسینکی در ارسال بار خود به هلسینکی است کخ در طول مسیر به بار آنها صدمه ای وارد نشود . شرکت فریت بار هوایی پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات شرکت فریت بار با بسته بندی استاندارد و اصولی برای مسافرانی که قصد پادمیرا فریت مهاجرت طولانی مدت به هلسینکی دارند و با استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی اثاث منزل و لوازم شخصی و با کارآیی بالا و استفاده از بهترین و مجربترین کادر خود پادمیرا راه اقدام به بسته بندی بار های مسافران می کنند فریت بار هوایی و تا به این حال بهترین خدمات را به شهروندان ایرانی که قصد مسافرت طولانی مدت به شهر هلسینکی را پادمیرا راه دارند ارائه نموده اند .


  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

سایر خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

ارسال بار هوایی بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه و لوازم منزل اعم از ظروف شکستنی , کتابخانه و لباس های محبوب و دلپسند شما در محل و به صورت کاملا اصولی و فریت بار استاندارد.

  • بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام گرفتن تشریفات گمرکی با و بدون حضور ارسال بار هوایی  خود مسافر : برخی از مسافران ضروری می دانند در این مورد کارشناس فریت بار را برای انجام دادن امورات و تشریفات گمرکی شخصا همراهی کنند , با این حال مسافرانی هم هستند که تمام کارهای مربوطه جهت انجام دادن به امورات گمرکی فریت بار  را برعهده شرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری انجام شده و هدف تمامی کارکنان شرکت پادمیرا راه جلب رضایت مشتری می باشد .

پالت بندی محموله در صورت لزومارسال بار  : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیدگی های احتمالی محموله ارسالی پس از اتمام امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید کارشناسان فریت بار محموله ی ارسالی را پالت بندی می کنند . مسئولیت انجام تمامی این کارها را فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه بر عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه ارسال بار برای فریت بار به کمبریج : شرکت پادمیرا فریت با پایین ترین هزینه ی ممکن و در کوتاه ترین زمان مسئولیت اخذ بار نامه از شرکت های هواپیمایی همچون ارسال بار هوایی  شرکت هواپیمایی امارات , تذرکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره را به منظور فریت بار به کمبریج بر عهده دارد .

توجه ….

ارسال بار طبق قوانین فریت بار به کشور انگلستان فریت بار صورت می گیرد و قابل ذکر است که تمامی این قوانین در همه ی فرودگاه های کشور انگلستان جهت فریت بار هوایی به طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی کمبریج

ارسال بار هوایی فرودگاه بین المللی که در حدود ۵۰ مایلی ( ۸۰ کیلومتر ) از لندن فاصله دارد , در حومه ی شرقی کمبریج و در غرب روستای Teversham واقع شده است . فریت بارفرودگاه بین المللی کمبریج مجهز به پرواز جهت حمل و نقل عمومی , پرواز برای آموزس که ۴ مدرسه پرواز را شامل می شود می باشد . فریت بار به آمریکا این فرودگاه همچنین در دسترس شرکت های خصوصی نیز می باشد . نام این فرودگاه در اکتبر ۲۰۰۸ و همزمان با افتتاح کردن مارشال مرکز کسب و کار و حمل و نقل هوایی از فرودگاه کمبریج به ارسال بار به آمریکا فرودگاه مارشال تغییر پیدا کرد . با این حال نام این فرودگاه را در سال ۲۰۱۱ دوباره به فرودگاه کمبریج تغییر دادند . پرواز های نامنظم و همچنین ارسال بار هوایی به استرالیا پرواز چاتر به ایتالیا در سال ۲۰۱۲ در این فرودگاه انجام می گرفت . اولین پرواز برنامه ریزی شده برای این فرودگاه در سال ۲۰۰۶ صورت گرفته است .

 

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

مسافرت و ارسال بار هوایی به کمبریج / ارسال بار به کمبریج

همانگونه که در بالا ارسال بار هم به آن اشاره کردیم شهر کمبریج یکی از شهرهای باشکوه از نظر اقتصادی و دانشگاهی و سیاسی در سرتاسر دنیاست . این شهر محیطی بسیار مناسب برای زندگی می باشد . فریت بار هوایی  با این ویژگی هایی که از شهر کمبریج نام بردیم ارسال بار , این شهر هرساله میزبان مسافران بیشماری از همه ی دنیا می باشد که بیشتر آنها برای ادامه ی تحصیل , توریست و گشت و گذار و تعداد زیادی هم برای اقامت فریت بار این شهر را مقصد مسافرت خود انتخاب می کنند .

همانطور که ارسال بار هوایی در بالا به آن اشاره کردیم این شهر مرکز اقامت بیشتر ایرانیان می باشد که ایرانی های زیادی در این شهر ساکن و اقامت دارند که بیشتر آنها برای ادامه ی ارسال بار  تحصیل در کالج های معتبر این شهر و اکثر ایرانی ها هم برای گشتفریت بار  و کذار و تعدادی هم برای اقامت در کمبریج حضور دارند . بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت و اقامت در شهر کمبریج انگلستان را دارند از نحوه و چگونه گی فریت بار به شهر کمبریج اطلاع دقیقی ندارند که شرکت فریت بار خدماتی که شرکت ارسال بار هوایی برای کسانی که قصد مسافرت بلند مدت به کمبریج را دارند درزیر شرح داده است .

خدمات شرکت پادمیرا فریت برای فریت بار به کمبریج

بسته بندی بار / ارسال بار به کمبریج

فریت بار بیشتر مسافرانی که فصد مسافرت بلند مدت و اقامت به شهر کمبریج را دارند از این موضوع نگران هستند که احتمال دارد در طول مسیر بار ارسالی آنها آسیب و صدمه ببیند . شرکت ارسال بار هوایی و حمل بار هوایی پادمیرا با ارائه بهترین خدمات اصولی و استاندارد در رابطه با فریت بار و همچنین با استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و غیره …. و همچنین ارسال بار با سود بردن و استفاده کردن از کارشناسان وفریت بار  افراد متخصص و باتجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی با افتخار اعلام می دارد تا امروزه بهترین نوع خدمات را برای کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و فریت بار به کمبریج را داشته اند ارائه کرده است .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

ارسال بار هوایی به کمبریج , فریت بار به کمبریج , هزینه فریت و حمل بار هوایی به کمبریج , فرستادن بار مسافری به کمبریج , ارسال اسباب و اثاثیه منزل به کمبریج فریت بار به استرالیا : شهر کمبریج انگلستان , در فاصله ی ۵۰ مایلی ( ۸۰ کیلومتری ) شمال لندن واقع شده است . طبق آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۱ بریتانیا این شهر در حدود ۱۲۳۸۶۷ نفر جمعیت که در حدودا ۲۴۴۸۸ نفر از این آمار ارسال بار به کانادا بریتانیا  دانش آموزان بوده اند . طبق شواهدی که باستان شناسی در این منطقه اثبات کرده است که شهر کمبریج در عصر برنز تحت حکومت وایکینگ ها قرار گرفته بود . که بعد از گذشت زمان شهر کمبریج به یک مرکز مهم تجاری تبدیل ارسال بار هوایی می شود .

دانشگاه کمبریج پادمیرا راه که یکی از پنج دانشگاه برتر در جهان شناخته شده است در سال ۱۲۰۹ تاسیس شده است . دانشگاه کمبریج دارای آزمایشگاه کاوندیش , کالج چپل کینگ و کتابخانه دانشگاه کمبریج , خط افق کمبریج , همراه با منار مخروطی و همچنین کلیسای شهدای انگلیسی , برج کالج سنت جان چپل فریت بار به آمریکا  و دودکش از بیمارستان ادنبروک می باشد .
هم اکنون کمبریج دو ایستگاه هواشناسی رسمی , موسسه ی ملی کشاورزی گیاه شناسی که حدودا ارسال بار هوایی در فاصله ی ۳ کیلومتری شمال مرکز شهر لینک های فریت بار و همچنین در حدود ۱ مایلی جنوب مرکز شهر کمبریج باغ گیاهی دانشگاه کمبریج قرار دارد . کمبریج هم همانند بیشتر فریت بار شهرهای انگلستان اب و هوای دریایی دارد که تحت تاثیر جریان خلیج فارس قرار می گیرد . کمبریج در خشک ترین منطقه از بریتانیا واقع شده است . شرکت فریت بار خشکی این منطقه به حدی است که میانگین بارش در این شهر حدودا ۵۷۰ میلی متر (۴۴/۲۲ ) در هر سال می باشد .

فریت بار این شهر همچنین به خانه ی پردیس پزشکی کمبریج , یکی از بزرگترین خوشه تحقیقاتی زیست پزشکی در جهان شناخته شده و مشهور است . همچنین از دیگر جادبه های خدمات ارسال بار هوایی این شهر می توان نمایشگاه موسیقی , جشنواره ی موسیقی , فستیوال توت فرنگی را نام برد . ایستگاه راه آهن کینگ لندن با ایستگاه کمبریج کمتر پادمیرا فریت از ۱ ساعت فاصله دارد .

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فوری ، طراحی وب سایت در یک روز : همیشه یکی از دغدغه های مشتریان ما این بوده که دوست دارند وب سایت آنها در اسرع وقت طراحی و تکمیل شود . شاید خیلی از تبلیغات که در روزنامه ها و وب سایت های نیازمندی که برخی از طراحان وب سایت . آگهی طراحی وب سایت را می دهند این فکر رو در ذهن مشتری می اندازد در حالی که وافعیت واقعا چنین نیست .

 

سایت فوری
تیم طراحی وب نوش در این مقاله تمام تجربیات خود را در رابطه با طراحی سایت فوری ، یا طراحی سایت در یک روز برای شما شرح می دهد با ما همراه باشید تا متوجه شویم که آیا می تواند طراحی سایت در یک روز را برای مشتریان قول دهیم ؟
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید .

۰۲۱۶۶۵۱۵۰۸۸

واقعا طراحی سایت در یک روز امکان دارد ؟

می توان جواب بدین صورت گفته شود که . برای طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی معمولی که شامل چند صفحه وب مانند :

اخبار و مقالات (معمولی)
درباره ما
تماس با ما
صفحه ساده نمایش محصولات
و صفحه اصلی بدون گرافیک اختصاصی
خبرنامه
فرم درخواست و پیشنهادات
صفحه معرفی برند ها
و چند صفحه ساده دیگر
را در یک روز فقط طراحی کرد .

این در حالی است که قالب وب سایت با cms  آماده مانند جوملا ، وردپرس و یا cms  اختصاصی شرکت . انجام شود . که بیشتر کد ها ازقبل موجود بوده یا برای وردپرس افزونه هایش آماده وجود داشته باشند و نیز جوملا هم همینطور .

به هیچ عنوان نمی توان گفت که یک وب سایت را می شود در یک روز از صفر نوشت حتی اگر ساده باشد .

لذا تیم طراحی وب نوش در طراحی سایت شرکتی ساده ، طراحی سایت شخصی ساده ، طراحی بلاگ محتوا برای انتشار اخبار و نیز برخی وب سایت های پزشکی ساده را می تواند با یک تیم سه نفره در عرض یک روز طراحی سایت را تمام کند . (تاکید می کن یک وب سایت ساده که شامل موارد بالا باشند ). این کار به صورت آنلاین روی سایت انجام می شود و مراحل بدین صورت است که :

همزمان
گرافیست ، طراح سایت و کد نویس شروع به کار می کنند

هم زمان که کد های صفحات نوشته می شود . گرافیست هر اندازه از وب سایت که طراحی می کند طراح وب سایت نیز آنها را اعمال می کند . لذا برای انجام یک پروژه یک روزه سه نفر حرفه ای با هم وارد کار می شوند تا طراحی سایت فوری یا همان طراحی سایت در یک روز انجام شود .

اما به هیچ وجه نمی توان گفت که یک وب سایت که کمی پیچیدگی دارد را بتوان در یک روز طراحی کرد .

اما با تمام این اوصاف باز افرادی هستند که می گویند یک روز هم برای طراحی سایت فوری زیاد است چند ساعت برای اینکار لازم است .
بله این هم امکان دارد بدین صورت که این افراد در اصل یا از قالب هایی که قبلا خودشان طراحی کرده اند استفاده می کنند و یا اینکه از قالب های آماده جوملا یا وردپرس برای این کار خود استفاده می کنند . که  تیم تحقیقاتی وب نوش به هیچ وجه این مورد را تایید نمی کند . چرا که در اصل این افراد یک قالب را برای شما در عرض یک روز یا کمتر نصب و راه اندازی می کنند و می گویند سایت شما آماده شده است در حالی که برای اتمام یک سایت و راه اندازی آن به موارد زیر نیاز داریم :

۱-    مرحله طراحی سایت
۲-    مرحله تولید محتوا
۳-    مرحله وارد کردن اطلاعات اولیه وب سایت
۴-    بهینه سازی وب سایت (سئو اولیه)
۵-    بهینه سازی محتوای وب سایت
۶-    وارد کردن چند مقاله اولیه برای ایندکس بهتر وب سایت
۷-    و برخی جزئیات دیگر

پس با تمام این تواصیف باید توجه داشته باشیم که برای راه اندازی وب سایت باید مراحل با دقت تمام انجام شوند . لذا کارفرماهای عزیز باید توجه داشته باشند که وقتی می خواهند وب سایتی را طراحی و راه اندازی نمایند حتما یک مشاوره کامل از شرکت های طراحی سایت که به صورت حرفه ای کار می کنند بگیرند . تیم مشاوره طراحی وب سایت وب نوش تمام نیاز های شما را برای این کار فراهم می کند. مشاوره رایگان ما حتما برای شما مفید خواهد بود با ما تماس بگیرید .

همیشه بهترین و کاملترین راه را برای پیاده سازی ایده های خود داشته باشید .
برای طراحی سایت فوری با یک تیم حرفه ای مثل وب نوش تماس بگیرید.

  • reza saeidy