طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش , قیمت پمپ وکیوم بوش , کاتالوگ پمپ وکیوم بوش به همراه مشخصات فنی , نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت بوش , فروش پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوشفروشگاه ماشین آلات صنعتی

در باره پمپ وکیوم بوش بیشتر بدانید

بدون شک محصولات شرکت بوش را همه مردم دنیا به خوبی باهاش آشنا هستند . می توان گفت یکی از موفقترین شرکت های تولدی تجهیزات صنعتی در دنیا شرکت آلمانی بوش است . این شرکت بزرگترین و معروفترین شرکت تولید کننده کمپرسورهای صنعتی و پمپ وکیوم بوش در سراسر دنیا است . شرکت بوش در سال ۱۹۶۸ فعالیت گسترده صنعتی خود در راه تولید انواع کمپرسور و تجهیزات ساختمانی و صنعتی را آغاز کرد و تا کنون توانسته است بازار بزرگی را در دنیا برای خود کسب کند . بطوری که بیش از ۴۰ دنیا محصولات با کیفیت شرکت بوش را وارد می کنند . به صورت رسمی حدودا ۳۰ کشور دنیا دارای نمایندگی رسمی شرکت بوش می باشند و خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن دراین کشورهای انجام می شود .

, پمپ , موتور برق ,

سولار پمپ , کلتیواتور ,  الکتروموتور موتوژن , الکتروموتور الکتروژن , الکتروموتور زیمنس ,

روتیواتور , تریلی تراکتور  ,

پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش یکی از محصولات بسیار با کیفیت این شرکت است که با استفاده از متخصصین حرفه ای و کارکشته و به کمک مدرنترین تجهیزات روز دنیا بر اساس استاندارهای جهانی طراحی و ساخته شده است . پمپ وکیوم بوش دارای طراحی مدرن و آپشن های روز دنیا و قیمتی مناسب یک محصول ایده آل برای مصارف صنعتی می باشد .

جهت مشاهده انواع پمپ های دیگر می توانید وارد لینک زیر شوید : فروش پمپ

کاربردهای پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در اکثر صنایع کاربرد دارد مانند : صنایع مواد غذایی , صنعت کشاورزی , پتروشیمی و نفت , صنعت تجهیزات پزشکی , مصارف آزمایشگاهی , صنایع چوب و کاغذ , در صنعت فیلتر سازی , قند وشکر , صنعت دامداری و لاستیک سازی و بسیاری از صنایع ریز و درشت می توان از این محصول بسیار عالی بوش استفاده کرد.

سرویس و نگهداری پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش به دلیل کیفیت بالای محصول خیلی کم دچار استهلاک می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند ولی به هر حال همانند وسیله های الکتریکی دیگر وقتی به مدت زمان طولانی و مستمر مورد استفاده قرار بگیرد امکان دارد که در عملکرد دچار مشکل شود . و نیاز به تعمییرات پیدا کند .البته باید توجه داشته باشیم که برای تعمیرات پمپ وکیوم بوش نیازمند یک تعمیر کار ماهر است . همچنین وجود قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیز بسیار ضروری است .

باید دقت داشته باشیم بیشترین نوع پمپ هایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند همین پمپ های وکیوم است بطوری که از آن به عنوان قلب دستگاه تعبیر میشود . پس برای هر نوع انجام تعمیر و دستکاری روی این نوع پمپ های به ویژه پمپ وکیوم بوش که مدرنتر و پیچیده تر است نیاز به افراد با تخصص بالا دارد.

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

الکتروموتور زیمنس |SIEMENS

الکتروموتور زیمنس , لیست قیمت الکتروموتور زیمنس , نمایندگی فروش الکتروموتورهای زیمنس , کاتالوگ محصولات الکتروموتور زیمنس , قیمت موتور الکتریکی زیمنس , تامین کننده الکتروموتور زیمنس در تهران و کرج

الکتروموتور زیمنس

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

بی شک نام زیمنس به گوش همه ایرانیان رسیده است . زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی جهان است که تقریبا در تمام صنایع بزرگ و کوچک دنیا سهم بزرگی را ایفا می کند . از طراحی و تولید الکتروموتور گرفته تا ساخت لوکوموتیو های بزرگ و… . هلیدینگ بزرگ زیمنس در سال ۱۸۴۷ فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و با توسعه فعالیت های خود در عرصه صنعت و فناوری امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی جهان شده است . فعالیت زیمنس امروزه در زمینه صنعت قطار و ریل , برق و اتوماسیون صنعتی , انواع لوازم خانگی , تجهیزات مخابرات و نورپردازی , سیستم های خودکار ساز , تجهیزات پزشکی و سامانه های اعلام حریق می باشد .

دیزل ژنراتور پرکینز , دیزل ژنراتور ولوو  پنتا , پمپ سایر , دروگر , چمن زن , پمپ لجن کش

کاربردهای الکتروموتور زیمنس

مهمترین شاخصه شرکت زیمنس تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد در تنوع زیاد با طول عمر بالا می باشد . یکی از محصولات ارزنده اسن شرکت الکتروموتور زیمنس است . که کاربردی بسیار دارد از جمله :

استفاده در پمپ , صنایع تولیدی , کمپرسور , تجهیزات بالابری , صنایع سیمان , پتروشیمی , سرامیک , خودروسازی و …

اکثر الکتروموتورهای زیمنس در کشور چک تولید می شود . دلیل محبوبیت الکتروموتور زیمنس همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تنوع بالای در توان های مختلف این محصول است . به صورتی که طیف تولید الکتروموتور زیمنس از ۰٫۰۹ کیلو وات تا ۴۰۰۰ کیلوات ودر دروهای ۷۵۰ , ۱۰۰۰ , ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تولید و عرضه می شود.

***نکته

الکتروموتور زیمنس طبق استاندارد های IEC یا NEMA با راندمان بالا و خیلی جمع و جور در چهار کلاس IE1 , IE2 ,IE3 ,IE4 تولید می شود. جنس بدنه الکتروموتور زیمنس بستگی به سایز آن دارد و از نوع چدنی و یا آلومینیوم می باشد . اکثر سایزهای بزرگ از جنس چدن می باشند.

ویژگی های الکتروموتور زیمنس

  • طول عمر بالا
  • راندمان انرژی بالا
  • قابل اطمینان در شرایط سخت کاری
  • کیفیت عالی محصول
  • مصرف انرژی پایین
  • بسیار جمع و جور
  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

ژنراتور استمفورد , فروش انواع ژنراتورهای استامفورد , قیمت ژنراتور صنعتی استمفورد در تهران , ژنراتور استمفورد دست دوم و کارکرده با بهترین قیمت

نگاهی مختصر به تاریخچه ژنراتور استمفورد

برادران «cutting» در سال ۱۹۰۵ در شهر استمفورد انگلستان کارخانه ای را تاسیس کردند که در آن زمان به نام «Stamford Elctrial» معروف شد.ویک کارخانه دیگر که به عنوان کارخانه اصلی به حساب می آید ،در سال ۱۹۳۵ در شهر منچستر احداث و کار خود را با تولید و ساخت ژنراتور و کمپرسور هوا شروع کرد،از تولیدات این کارخانه می توان به ژنراتور سنکرون «Stamford» با جریان AC شامل ژنراتور های ۲ پل ،ژنراتور ۶ پل ولتاژ پایین و ژنراتور ۴پل ولتاژ پایین و ولتاژ متوسط ،اشاره کرد.

ژنراتور استامفورد

, پمپ لوارا , پمپ پمپیران , دیزل ژنراتور , دیزل ژنراتو کامینز

امروزه ژنراتور های صنعتی استمفورد از Kva 7 تا Kva236در کارخانه جات این کشور در چهار کشور شامل خودانگلستان و مکزیک و هند و چین با مالکیت شرکت Cummins Generator Tachnogies در حال تولید هستند.

لیست قیمت روز انواع ژنراتور را می توانید در این بخش ببینید : قیمت ژنراتور

طبق استاندارد یک شرکت ،در ژنراتورهای تولید شده در این کارخانه ،یک شماره سریال که با یک حرف لاتین شروع وتعدادی عدد ،مشخص کننده کشور تولید کننده وسال تولید ان محصول ویک سری موارد دیگر است می باشد.

به عنوان مثال

  • ژنراتورهای تولید کشور هند با حرف I
  • ژنراتور های تولید کشور انگلستان با حرف A
  • ژنراتور های تولید کشور مکزیک با حرف N
  • ژنراتور های تولید کشور چین با حرف X مشخص می گردند.ودر ادامه این حروف دو عدد ابتدایی نشان دهنده سال تولید آن محصول می باشند به عنوان نمونه ۱۳۴۵۶۵۱۷۲۳۴I این ژنراتور ساخت هند در سال ۲۰۱۳ می باشد.

قطعات ژنراتور استمفورد

تعدادی از قطعات ژنراتور استمفورد در تصویری که در زیر آورده شده است نشان داده شده است.

قطعات ژنراتور استامفورد

می توان از بزرگترین تفاوت ژنراتورها در ضریب قدرت :

  • درجه حفاظت(Ip).
  • نوع سیم پیچی وجنس الیاژ سیم بکار رفته می باشند که ضریب قدرت را تشکیل می دهند.

امید واریم که مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شود.وبتوانید از انها به خوبی بهره ببرید.

  • reza saeidy
  • ۰
  • ۰

تریلی تراکتور , قیمت تریلی تراکتور , مرکز خرید و فروش انواع تریلی تراکتور , کفی تراکتور , جهت دریافت قیمت دقیق و روز تریلی تماس بگیرید :   گرو صنعتی ؛ صنعت فا در راستای اهداف بلند مدت خود در تولید و طراحی انواع تریلی کفی تراکتور و سایر ادوات کشاوری , همچنین عرضه و فروش انواع تریلی تراکتور توانسته است . نمایندگی بهترین برندهای تولیدی را در این زمینه دریافت کند . لذا مشتریان عزیز که درخواست خرید تریکی کفی تراکتور را از ما دارند می توانند با مشاورین و کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرند , در زیر انواع مدل های تریلی کفی را برای شما شرح می دهیم :

مشاهده لیست قیمت انواع تراکتور های شرکت تراکتورسازی ایران تبریز : قیمت تراکتور

انواع مدل تریلی تراکتور

انواع تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دوچرخ تراکتور : به دلیل کوهستانی بودن خیلی از نواحی کشاورزی کشور ما استفاده از این نوع تریلی تراکتور عمومیت دارد و شاید بتوان گفت محبوبترین و پر درخواست ترین نوع تریلی و کفی تراکتور در ایران می باشد :

تریلی تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور

انواع تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ سنگین تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور بیشتر برای حمل و نقل بارهای سنگین توسط تراکتورهای سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و اکثرا در کشت و صنعت های بسیار بزرگ کاربرد دارند .

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی تراکتور ویژه

تریلی تراکتور ویژه

انواع کفی تراکتور چهار چرخ

نوع دوم از پر کاربردترین تریلی تراکتور می توان به انواع و مدلهای چهار چرخ آن اشاره کرد که سالهاست در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمام کشاورزان بزرگ از این نوع تریلی استفاده می کنند و می توان آنها را در رده تراکتورهای نیمه سنگین و سنگین مورد استفاده قرار داد .

تریلی تراکتور 4 چرخ

تریلی تراکتور ۴ چرخ

تریلی مخصوص حمل علوفه و یونجه

این مدل از انواع تریلی تراکتور نیز به دلیل وجود حفاظ هایی اطراف لبه ها مناسب برای حمل و نقل علوفه برای دام می باشد . در زیر مواردی از این نوع تریلی را مشاهده می کنید :

تریلی مخصوص حمل علوفه

تریلی مخصوص حمل علوفه

تریلی تراکتور جهت علوفه

  • reza saeidy