طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - سئو سایت

طراحی سایت - سئو سایت - بهینه سازی سایت

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت- سئو سایت - بهینه سازی سایت -سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

سایر خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

ارسال بار هوایی بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه و لوازم منزل اعم از ظروف شکستنی , کتابخانه و لباس های محبوب و دلپسند شما در محل و به صورت کاملا اصولی و فریت بار استاندارد.

  • بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام گرفتن تشریفات گمرکی با و بدون حضور ارسال بار هوایی  خود مسافر : برخی از مسافران ضروری می دانند در این مورد کارشناس فریت بار را برای انجام دادن امورات و تشریفات گمرکی شخصا همراهی کنند , با این حال مسافرانی هم هستند که تمام کارهای مربوطه جهت انجام دادن به امورات گمرکی فریت بار  را برعهده شرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری انجام شده و هدف تمامی کارکنان شرکت پادمیرا راه جلب رضایت مشتری می باشد .

پالت بندی محموله در صورت لزومارسال بار  : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیدگی های احتمالی محموله ارسالی پس از اتمام امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید کارشناسان فریت بار محموله ی ارسالی را پالت بندی می کنند . مسئولیت انجام تمامی این کارها را فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه بر عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه ارسال بار برای فریت بار به کمبریج : شرکت پادمیرا فریت با پایین ترین هزینه ی ممکن و در کوتاه ترین زمان مسئولیت اخذ بار نامه از شرکت های هواپیمایی همچون ارسال بار هوایی  شرکت هواپیمایی امارات , تذرکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره را به منظور فریت بار به کمبریج بر عهده دارد .

توجه ….

ارسال بار طبق قوانین فریت بار به کشور انگلستان فریت بار صورت می گیرد و قابل ذکر است که تمامی این قوانین در همه ی فرودگاه های کشور انگلستان جهت فریت بار هوایی به طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی کمبریج

ارسال بار هوایی فرودگاه بین المللی که در حدود ۵۰ مایلی ( ۸۰ کیلومتر ) از لندن فاصله دارد , در حومه ی شرقی کمبریج و در غرب روستای Teversham واقع شده است . فریت بارفرودگاه بین المللی کمبریج مجهز به پرواز جهت حمل و نقل عمومی , پرواز برای آموزس که ۴ مدرسه پرواز را شامل می شود می باشد . فریت بار به آمریکا این فرودگاه همچنین در دسترس شرکت های خصوصی نیز می باشد . نام این فرودگاه در اکتبر ۲۰۰۸ و همزمان با افتتاح کردن مارشال مرکز کسب و کار و حمل و نقل هوایی از فرودگاه کمبریج به ارسال بار به آمریکا فرودگاه مارشال تغییر پیدا کرد . با این حال نام این فرودگاه را در سال ۲۰۱۱ دوباره به فرودگاه کمبریج تغییر دادند . پرواز های نامنظم و همچنین ارسال بار هوایی به استرالیا پرواز چاتر به ایتالیا در سال ۲۰۱۲ در این فرودگاه انجام می گرفت . اولین پرواز برنامه ریزی شده برای این فرودگاه در سال ۲۰۰۶ صورت گرفته است .

 

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • reza saeidy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی